Hvordan herpe et avhør

forhor_kvadratisk“Svina elsker drit, så hvorfor kaster du perler til de?”

Jeg har vært i flere avhør enn de fleste, og etterhvert har jeg blitt jævlig flink til å ikke rulle på andre! Jeg har blitt avhørt av Secret Service, FBI, US Marshalls, ICE, Santa Rosa PD, Santa Monica PD, opptil flere Norske politikammer, osv, osv, osv. I tillegg har jeg “trollet” diverse etater uten navn til å gjennomgå hva jeg har hatt og si. Og etterhvert, har jeg lært meg det som jeg mener er den beste teknikken til å sørge for at svine ikke får en DRITT ut av deg! Basically; Jug så det griner, og du tror på det sjøl!

Når du sitter i avhør, er du i en ganske “kjip situasjon”. På den ene siden av bordet, sitter en livredd, ensom og forlatt person, som ikke ønsker å skade noen andre, eller å legge skylda på noen. På den andre siden av bordet, sitter det et svin! En gris som er besatt av ideen om å finne “de skyldige”, kjemisk rensket for evnen til å se at han selv har en hel jævla tømmerskog i sine egne øyne! Og det hjelper ikke hvor mange ganger du påpeker at han har en bjelke i sine egne øyne, han er likevel besatt av ideen om å fjerne splinten fra dine øyne!

Mitt høydepunkt i så måte, var da jeg klarte å manipulere både NRK og Politibetjent Kjetil Rakkestad til å tro at jeg var homo! Men jeg har mange flere seire. Årsaken til hvorfor dette fungerer så jævlig bra, er fordi når du først har fortalt EN løgn, så er ordet ditt verdiløst! Og da må de forkaste absolutt alt du har sagt, og avfeie det som “eventyr”. Slik er det for eksempel mulig for meg å innrømme at jeg har ødelagt verdier for trilliarder av kroner. Rett og slett, fordi mitt eget vitnemål ikke lengre er “troverdig”.

Når dette så til slutt går opp for svina, er de bare ganske enkelt nødt til å la deg gå, og du slipper å sitte med dårlig samvittighet for å ha “rulla” på en kompis.

Det er mulig dette høres litt radikalt ut for noen av mine venner, men tro meg, sannhet er noe man gjør seg FORTJENT til! Og den eneste som får Sannheten ut av meg, er de som ikke er besatt på å fjerne bjelken i sin brors øyne, men heller splinten i sitt eget øye. Altså, sagt med andre ord; “Den som er uten synd, kast den første stenen”. Alle som tror de er uten synd, og har rett til å straffe andre for deres livsstil, de forer jeg med mannskit! De andre, ja de kan få (litt) sannhet fra meg …

PS!
Ved Trondheim politikammer er det hundrevis av avhør, hvor en 2 meter høy neger, med rødt hår og gulltann, skal ha solgt tonnevis med dop i Nordre Gate, til tross for at det faktisk ALDRI har blitt observert en slik neger i Trondheim noensinne! DET er MOTSTAND i PRAKSIS! 😉

Leave a Reply

