Open Your Eyes

eyeOpen Your Eyes my Son!
A New Universe has Begun!
And the Sufferings of this One shall soon be Done!
Open your Eyes my Little One!

Open your Eyes! Open your Eyes, and let the Earth be my Witness, as I utter these words; “Father, forgive them, cause they know not what they have Done!”

Ovenstående dikt, skrev jeg fra isolat på Ringerike Fengsel. Da hadde jeg nesten ikke overhodet hatt kontakt med mennesker på nesten 3 måneder. Jeg var dømt, for noe jeg aldri hadde gjort. Og alle som hadde hørt noe om meg, hatet meg, inklusivt mine såkalte beste venner. Meida hadde voldtatt meg, familien min forlatt meg, og politiet fungert som både dommer og bøddel, i det mest offentlige, og blodige justismordet, som noensinne har vært begått i dette landet …

Da hadde jeg akkurat skrevet en bok, som jeg hadde revet sund, og kasta i do …

Vel, ingen skal kunne si om meg at jeg ikke forsøkte da … 😦

Sorry …

Leave a Reply

