Jeg tilgir meg selv

thomas-hansenNår man gir andre tilgivelse for deres synder imot deg, så gir men egentlig tilgivelse til seg selv. Dette er nesten umulig å forstå for noen som ikke har erfart det. Men, med mindre tilgivelse er søkt vel og merke, fra de som har syndet imot deg, og de har forsøkt å rette opp det de gjorde galt, så vil tilgivelsen din bare “prelle av” på de. Og de vil fortsette å forsøke å skade deg, med det resultatet at de faktisk skader seg selv. Men dette er ikke ditt problem.

Jeg skal derfor bevise dette, på min egen lille merkelige måte … 😉

Jeg tilgir meg selv for å ha trollet Secret Service, siden jeg ser nå, at det var nødvendig, for at jeg skulle bli arrestert, og finne min skytsengel, og redde han, og ved min handling der, ende opp med å redde meg selv.

Jeg tilgir meg selv for å ha provosert Grenland Politikammer, slik at de mistet fatningen, og arresterte meg, siden jeg ser nå at det var nødvendig, for å lære de at ingen skal dømmes for sine ord. Hverken sine løgner, eller sine Sannheter! En mann, og kvinne, skal kun dømmes for sine handlinger, og mangel på handlinger, og aldri på grunn av noe vedkommende sier. Uavhengig av om dette er “ulovlig” eller ikke.

Jeg tilgir meg selv, for å ha provosert dommeren i Skien Tingrett til å dømme meg, blant annet ved å peke på overvåkningskameraet i rettssalen under hovedforhandlingene, og påstå, sitat; “Jesus ser deg, er du sikker på at vil gjøre dette ærede dommer”. Rett og slett fordi det var nødvendig for meg å havne i fengsel, slik at jeg kunne møte Andy, og forsøke å hjelpe han med hans forestående urettmessige rettssak, hvor han er uskyldig.

Jeg tilgir meg selv, for å ha provosert samtlige nyhetsredaktører i Norske Medier, blant annet ved å ha sendt de en YouTube video, hvor jeg påstå at jeg var “second coming av Joseph Goebbels, og med umiddelbar virkning, beslagla alle propagandarettigheter i Norge”, fordi jeg ser nå at det var nødvendig for meg å trolle de, slik at de skulle begynne å lyve om meg, slik at hele Norges befolkning skulle se løgnene, like klart som dagslys, slik at de skulle få muligheten til å tenke selv, og danne seg sine egne uavhengige meninger, uavhengig av hva “tankepolitiet” forteller de at de skal tenke.

Jeg tilgir meg selv for å ha trollet CIA og NSA, ved å true med å starte atomkrig, ved å sende Dalai Lama en epost (*wtf???*), fordi jeg ser nå at det var nødvendig, slik at jeg skulle klare å holde min egen lille versjon av bergprekenen til de, i forhold til balansen i overvåkningssamfunnet, og lære de at ingen skal dømmes fordi de forteller sannheten.

Jeg tilgir meg selv for å ha fornærmet samtlige av mine venner, både online, og offline, siden jeg ser nå at det var nødvendig, for at jeg skulle fremstå som liten og svak, slik at andre skulle få det inntrykket at de kunne “ta meg”.

Jeg tilgir meg selv for å ha vært verdenshistorien største, og best dokumenterte løgner, ever, siden jeg ser nå, at det var nødvendig, for å tilgjengeliggjøre løgnens kraft, til hele verden, slik at vi kunne få Midgardsormen til å gå berserk på landjorda, for å lære styresmaktene våre en lekse. (*WTF2.0????*)

Basically, jeg tilgir meg selv, alt jeg har gjort, mer eller mindre 😀

Og hvis det er et problem for deg, vel, da er det et problem for deg. Men, det er IKKE mitt problem 😀

MVH,

Je.sys 2.0 😀

PS!
(Seriøst)
Hvis du ønsker å få det bedre med deg selv, så foreslår jeg at du “øver” på å tilgi. Den beste måten du kan gjøre dette på, er ved å stå foran speilet og si; “Jeg tilgir deg” ❤ 🙂

Leave a Reply

