Velkommen til kokkohuset

kokkhusetVelkommen til Facebook. Vevsiten der alle enten er sprøyte gal, eller ansatt for å forsøke å kontrollere og redusere galskapen til de andre. Grensene mellom hvem som er ansatt, og hvem som er innsatt, kan være vanskelig å se av og til. Men det er bare slik det skal være i en empati rolle 😀

På et “onkli” sinnssjukehus, tror også alle at de enten er ansatte, Jesus, eller at de jobber for CIA. I så måte, er det lite forskjell på Gaustad Psykiatriske og Facebook. Men det hører med til empatirollen som trengs for å være en god kurator 😀

Her kan du si akkurat hva svarte faen du vil, og alle vil garantert motsi deg! Dette er faktisk den eneste  plassen i verden, hvor du har rett, og alle andre tar feil. Og 2 pluss 2, blir selvfølgelig; 42!

Av diagnoser som tolereres her (curtesy Olivia von Fryd, fra Ekstremt Syke Meninger), så kan det nevnes;

“Vi anerkjenner og inkluderer diagnosene psykedelisk utviklingshemmede, komisk utmattelsesyndrom, bipopulær, sadomarxister, nynarcissister og anti-sosiopatiske personligheter. Regn med atopiske meninger i hele spekteret.

Satire, mobbing og verbale knockouts kan forekomme uten at vi gjør noen sak av det. Screenshots eller negativ uthenging av medlemmer utenfor gruppa vil føre til ganding på skyldneres genitalia mm. Det samme gjelder rapportering til FB. (Livslang blokkering subsidiært 14 dagers forvisning, avhengig av alvorlighet og vilje til å forbedre seg selv.)

Nakenhet og utagerende drap tillates ikke pga. ytringsfrihetens usle kår på FB, gjelder særlig i trådstarter. Men om noen planter en naken lekkerhet som et poeng i en tråd så er det lettere å overse for sensuren.

Nye medlemmer oppfordres til å presentere seg selv eller ihvertfall delta i debatter. Inaktivitet er svært upopulært og kan føre til plutselig utkastelse.

Blokkering av adm er lov, men blokkering er en vederstyggelse, og vi forventer at medlemmene unngår all blokkering.
Barn (under 16 år) og katter ingen adgang!”

Merk, Jesus, Romvesener, Annunaki, Reptilian Shapeshifters og Homo Erection Autistics og slikt er fullstendig tolererte!! 😀

MEN, ringer du snuten, eller forsøke å trolle noen til å bryte loven, ja da er du ferdig!! Sorry … 😉

5 thoughts on “Velkommen til kokkohuset

  1. Hun satt der med et tomt blikk.
    Åpen munn. Hun var klar.
    Hun siklet litt, slik slike gjerne gjør.
    Jeg stakk den inn, det var godt.
    Vi stod slik en stund, hun suttet så søtt. Så kastet hun opp, det kom noe hvitt ut av hennes munn.
    Så sa hun med gurglende stemme: “Jeg vil ha popcorn!”
    Jeg nikket, puttet den inn igjen, og gikk for å kjøpe popcorn. Det var dyrt, selv for den rimeligste.
    Jeg kom tilbake til henne. Hun suttet fortsatt, så jeg la den på låret hennes og sa ømt og kjærlig til henne: “Værsågod”. Hun så rart på meg. Ville hun sutte mer? Ikke meg i mot, den lå jo fremdeles på låret hennes. “Spis popcornet nå” sa jeg. Da begynte hun å gråte.
    Jeg gikk min vei. Jeg ville ha en ny genser. En som passet til hatten min.

    Like

Leave a Reply

