Hvordan unngå straffeforfølgelse for noe du har innrømt

forgive-meIngen skal straffes for noe de har angrende innrømt å ha gjort. Ikke hvis tilgivelse og forlatelse har blitt oppriktig søkt. Hvis man derimot ikke ber om tilgivelse, vel, det er en annen historie … 😉

Uansett, når man ber om tilgivelse, og søker å gjøre rett sine egne feil fra sin egen fortid, så flokker det seg med Judaser rundt deg, som en aldri kan klare å forklare at de har en bjelke i ditt eget øye Derfor er det “farlig” å innrømme ting man tidligere har gjort. Samtidig er dette alpha og omega for å helbrede et sykt sinn. Deri ligger dilemmaet. Så da er spørsmålet; Hvordan kan man søke tilgivelse, og innrømme at man har syndet, uten å risikere straffeforfølgelse for den synden man innrømmer …?

Der kan jeg et lite triks, for å si det mildt … 😉

Basically, du bare innrømmer det rett ut, uten å innrømme noen tekniske detaljer rundt udåden din, som bare du og politiet kunne visst om. Slik kan du i full offentlighet innrømme uansett synd, og be om tilgivelse fra de du har syndet imot, uten at noen kan ta deg for det.

Slik det fungerer, er at du lyver hvis politiet konfronterer deg med innrømmelsen din, og sier; “Jeg løy, jeg ville bare gjøre meg interessant for de andre, og forsøke å imponere damene”.

Slik kan du innrømme uansett synder du har gjort, søke tilgivelse, og helbrede din sjel!

Og hvis ikke det fingerer, så kan du si; “Jeg løy, jeg ville bare spre et rykte om meg, for å røyke ut hvem jeg kunne stole på, og hvem som var feige Judaser”. Og spre rykter om noe man ikke har gjort, for så å se om ryktet kommer tilbake til deg, er en kjent teknikk for å avdekke Judasene i sitt liv … 😉

Leave a Reply

