Jeg er drittlei…

polls_person_ashamed_3709_778917_poll_xlargeJeg er lei! Lei av alt! Lei av å hjelpe andre og aldri få hjelp selv, uten å måtte true meg til det, og filme svina mens de sitter å gjemmer seg bak bunker med paragrafer og vedtekter. Jeg er lei av å forsøke å opplyse folk, trøste de, og prøve å fortelle de at det blir bedre. Noe jeg heller egentlig ikke er sikker på forøvrig.

Denne kampen min, har rett og slett kostet for mye. I snart 4 år nå, har jeg båret på en fryktelig hemmelighet, og “de” vet det. Jeg vet om uoppklarte drap. Men jeg nekter å rulle på min bror, fordi han gråt og søkte tilgivelse da han fortalte meg det, og jeg synes ingen skal straffes for det de oppriktig søker tilgivelse for. Samtidig synes jeg egentlig ikke selv at det jeg har gjort egentlig er så forbanna jævla ulovlig. Jeg har kjørt Harley uten lappen, so what? Jeg har røyka litt tjall, vel, det har stort sett resten av Norge også gjort. Osv, osv, osv …

Den siste dråpen i begeret mitt, er at NAV Skien har stoppa Sosialstønaden min. Sannsynligvis fordi jeg ikke møtte opp personlig for å levere ny søknad, men jeg makter bare ikke tilbake til Skien. For mange vonde minner. I tillegg er jeg usikker på om det er trygt for meg å reise tilbake. Noe du bare trenger å lese resten av bloggen mi, for å selv se ganske klart og åpenbart.

Endelig har jeg funnet meg en plass i solen, hvor ting er “greit”, og jeg slipper å gå gjennom gatene som den “lokale bygdetullingen”. Men, det var ikke godt nok for NAV, de vil nok gjerne ha meg tilbake til Skien. En kan jo lure på hvorfor …

I dag er jeg på “hemmelig sted”, en eller annen plass i Europa, og trives egentlig ganske greit med det. Bryter jeg reglene for Sosialstønad? Tja, “you tell me”, de har så forbanna mange merkelige lover og vedtekter, at hvis de hadde villet, kunne de sikkert putta bort bestemoren din, om de bare hadde gått inn for det …

Hvis jeg må krabbe tilbake til Skien, er det stor sannsynlighet for at jeg enten ikke makter mer, og henger meg i skogen, med mindre en eller annen jævel, med et horn i sida til meg, tar meg av dage først da … 😦

Sorry, gidder ikke mer. Hadde du opplevd halvparten av det jeg har opplevd, sett og hørt, så ville du “ikke vært mer blant oss”, for lenge siden. Nå må enten noen andre ta opp stafettpinnen etter meg, og hjelpe meg, eller så …

Sorry …

Trenger hjelp!! ASAP!

Hvis det finnes noen mennesker der ute, som har lyst til å hjelpe meg, så kan de forsøke å finne noen mennesker på NAV Skien, og forsøke å fortelle de historien min. Fordi jeg bare makter ikke fortelle den enda en gang …

Sorry …

Og ikke gidder jeg fortelle din historie heller, sorry, WordPress er DEN veien …

Leave a Reply

