Jeg tvangsinnlegger Jens Stoltenberg med umiddelbar virkning

Jens_Stoltenberg_2007_04_18Visste du at jeg har sona for å ha forsøkt å starte et politisk parti, hvor et av  punktene var, at jeg skulle tvangsinnlegge Jens Stoltenberg? Vel, “when you have already done the time, why not do them crime?” 😉

Jeg tvangsinnlegger derfor Jens Stoltenberg, med umiddelbar virkning! Men siden jeg sannsynligvis aldri vil få det demokratiske flertallet jeg trenger for å dytte han inn på Østmarka, tenkte jeg at jeg skulle gjøre det med min egen lille vri. Jeg erklærer derfor Facebook for å være et galehus! Og siden Jens Stoltenberg er på Facebook, vel …

Det er i dag ca. 2 milliarder mennesker på Facebook, og alle de som er der, er basically enten kuratorer eller rape sinnssjuke! Måten man kan se forskjellen på hvem som er leger og hvem som er innsatt, er ved å kvantifisere hvor stor grad av paranoiditet de har. Ern paranoid, ern innsatt. Hvis ikke, så ern lege! I tillegg, får de betalt av NAV, så er du ansatt av staten som Facebook kurator. Og Jensemann er beviselig paranoid, og ikke får han lønna si fra NAV heller! Jeg mistenker forøvrig at han har en del andre diagnoser, men der kan kanskje den observante leseren hjelpe meg …?

Jeg utlyser derfor en “diagnoseringskonkurranse”, hvor formålet er å klare å diagnosere Jensemann med så mange diagnoser som mulig. Man må logisk kunne argumentere med hvorfor han lider av de diagnosene man setter på han, men det er vel en smal sak for alle mine intelligente venner på Facebook …? 😀

Ergo, jeg erklærer Jens Stoltenberg for å være tvangsinnlagt med umiddelbar virkning! 😀

PS!
Post gjerne denne som en kommentar til en av statusoppdateringene til Jens, det første steget til helbredelse, er å anerkjenne at en har et problem … 😉

Leave a Reply

