Forretningsplan nummer 5

second-chanceIkke alle vet dette om meg, men jeg har startet 4 selskaper før. Etter å ha “vandret i ørkenene” siden 2011, er jeg nå klar for å starte mitt 5. Kanskje du vil le av ideen min, det driter jeg i. Halve Norge synes uansett at jeg er “rape gærn” fra før av, så det kan neppe bli noe særlig verre tenker jeg …

Jeg skal starte et selskap som utelukkende ansetter ex-narkomane! Jeg vil kreve av alle mine ansatte at de leverer pisseprøver, uanmeldt på oppfordring, i tillegg til regelmessig i begynnelsen. I tillegg vil jeg stille som krav, at alle ansatte stiller på møter hos Anonyme Narkomane. Og sprekker du, blir du hivd på huet og ræva ut!

Det skal være et selskap som utvikler og selger programvare, og det skal bygge på Phosphorus Five, som er en egenutviklet plattform for programvareutvikling.

Jeg regner med at både næringslivet, stat og kommune vil være villig til å stille opp og hjelpe meg her, ellers blir det fuckings månelyst! Og snuten er IKKE velkommen på døra vår! Med mindre de blir INVITERT! Ingen som ansettes vil få så mye som en krone i lønn den første tida, 6-18 måneder, men vil kun få lønn, i det øyeblikket de selv er i stand til å MER enn bære sin egen vekt! Alle som jobber her, vil oppfordres til å blogge (innenfor rimelighetens grenser), i tillegg vil vi ha daglige gruppesamtaler, og oppfordrer ansatte til å skaffe seg dyr (etterhvert), og ta med seg disse på jobb.

De fleste som jobber i dette selskapet vil ha en historie med politiet, og mange av de vil være “kjenninger” i diverse fengsler rundt omkring, land og strand. Mange av de vil ha en historie med psykisk sykdom, “but to be honest with you, I couldn’t care fucking less!”

Og vet du hvorfor …?

“Because, I am CEO Bitch!”

Hvis du er sugen på å nyktre, fikse livet ditt, og skaffe deg en ærlig jobb, så kan du sende meg en epost på thomas@magixilluminate.com, og forklare meg hva du kan bidra med. Så KANSKJE jeg kan hjelpe deg med å hjelpe deg selv …

Men, det er bare KANSKJE!

PS!
Trenger kontorplass til en flokk med flinke ex-narkomane, sannsynligvis i Oslo en plass. Hvis du er sugen på å sponse et slikt prosjekt, kan du sende en epost til “you know who!”

Investorer, og andre blodsugere, kan dra til HELVETE!

Leave a Reply

