Jeg tilgir hele Verden

tilgivelseDette kan være litt vanskelig å tro for deg, men jeg tilgir deg, samma faen hvilken rolle du spilte i min korsfestelse. Rett og slett, fordi jeg nå vet hvor “løgnen startet”. Og siden jeg er tvunget til å tilgi den personen der det startet, så vel, “når det regner på presten, så drypper det på klokkeren”

Det er mulig du synes jeg er sinnssjuk som ikke søker “hevn”, vel det driter jeg i! Jeg kan stå for mine valg, og VET Sannheten! Og nå vet alle de andre, som skal vite, også Sannheten! Og resten driter jeg faen i! 😀

God Jul,

Hilsen …

PS!
Hvis du ønsker en ytterligere forklaring, så foreslår jeg at du ser denne YouTube videon … 😀

PPS!
Ikke forsøk å “lure ut” av meg, hvem som var den EGENTLIGE Judasen min. Det vil jeg uansett ALDRI fortelle deg 😀

PPPS!
Jeg lar bloggen min stå, siden jeg mener bestemt at det er en del “esoterisk kunnskap” i den, som kan være til nytte for andre som kommer ut i samme situasjon som meg … 🙂

PPPPS!
Det kunne forøvrig ikke engang FALT MEG INN å politianmelde en eneste en av dere … 😀

Leave a Reply

