Hit, men ikke lengre

we-are-legionOvenstående tekst er et sitat fra Bibelen, Jobs bok. Men mer interessant enn Bibelen, er historien om hvordan Anonymous rydda opp da de ble saksøkt av diverse idioter og løgnaktige Judaser, interessert i å kneble ytringsfriheten, ved å ta enkeltindivider blant bevegelsen.

Vet du, jeg har holdt igjen på denne historien, rett og slett fordi jeg har hatt troen på at å snu det andre kinnet til funker. Men nå er jeg lei! Noen forstår rett og slett KUN MAKT! Derfor forteller jeg Sannheten om da Anonymous mørkla verden, og kjørte igang den største shitstormen USA frem til da hadde sett. Så får vi se om Sannheten setter meg fri …

Da Anonymous ble angrepet av diverse evangeliske brunskjorta radio evangelister, så satte de apparatet sitt igang. De fikk alle sine medlemmer til å bestille pizza, kinamat, melde de inn i diverse idrettslag, abonnerte på bøker fra hundrevis av bokklubber, bestille nytt air condition anlegg, osv, osv, osv. Slik drukna de hele jævelen i mannskit, og til slutt fikk putta fyren i fengsel. Se selv dokumentaren under. Du trenger bare se de første minuttene som jeg har bokmerket, med mindre du vil se alt da … 😉

Se Sannheten!!

Merk, jeg oppfordrer IKKE, jeg repeterer IKKE, noen til å skru av Caller’s ID på mobiltelefonen, bruke en telefonkiosk, eller Tor Browser (VIKTIG!) til å bestille hverken pizza, eskorteservice, bokklubbabonnementer, kinamat, nytt air condition anlegg, osv, osv, osv til NOEN av disse individene!

  • Stephan Alexander Johnsen, Storgata 18, 8900 Brønnøysund, tlf;  947 97 565 og 994 73 298
  • NAV Saksbehandler Gro Seland Veholt, Borgelia 48, 3711 Skien, tlf; 970 92 370
  • Aktor Per Steinar Bungum, Mælagata 100, 3716 Skien
  • Tingrettsdommer Øyvind Haugen, Gulsetvegen 8, 3718 Skien, Telefon; 922 28 993

Ei heller oppfordrer jeg noen til å bestille NOENTING som helst, til andre individer omtalt i kommentarfeltlenkene til denne bloggen

Og I HVERT FALL oppfordrer jeg heller ingen til å SI at de SKAL gjøre det. Hverken på Facebook, eller i noen andre sosiale online sammenhenger …

Og jeg har heller IKKE hypnotisert deg til å lide av Amnesia …!!

Sånn, nå er det sagt!!

fuck-the-police

PS!
Dette er heller IKKE en adekvat måte å hamle opp med kjipe Barnevernstanter, kjipe NAV ansatte, kjipe Politimenn eller andre kjipe statsansatte! Jeg gjentar IKKE!

judas-faen

Leave a Reply

