Jeg bare står her på Gaustadtoppen og koser meg

Dette er mitt blod, og dette er mitt legeme! Hvem vil smake min vin?
Dette er mitt blod, og dette er mitt legeme! Hvem vil smake min vin?

På bildet ved siden av her, står “bombemannen” på toppen av Gaustadtoppen. Under meg, under bakken, er det 6.000 kvadratmeter med overvåkningsutstyr, som tilhører NATO (les; SØPPEL!). Men jeg gir faen, fordi jeg bare står her og koser meg med Rødvinen min! Jøss …? (*WTF???????*)

Det er absolutt ingen måter du kan forstå hva jeg sier her, uten at du ser HELE videoen under, som ble tatt opp i dag, da jeg snakket med NAV konsulenten min.

PS!
Stikk og hent høretelefoner. Lyden er litt lav på grunn av dårlige redigeringsmuligheter. Det er mulig du da får deg en “overraskelse” i forhold til hvem du kan stole på, og hvem som er dine løgnaktige Judaser. Hvis du ønsker å ringe Gro Seland Veholt, eller Stephan Alexander Johnsen etter å ha sett denne videoen, kan selvfølgelig ikke jeg stoppe deg. Telefonnummeret, og adressen deres, i tillegg til lenke til Facebook profilen deres, finner du i beskrivelsen av YouTube videoen min!

judasHer er et bilde av Stephan. Hils han fra meg hvis du treffer han på gata og gi han et “hjerte tegn” fra meg. Han liker slike ting … 😉

Stephan Alexander Johnsen bor i Storgata 18, 8900 Brønnøysund. Telefonnummeret hans er; 947 97 565 og 994 73 298
Facebook profilen har kan finnes på; https://facebook.com/stephan.a.johnsen

Good Night!! Smask!! ❤

Sov mitt lille Norge, Sov!!

closed-eye

Leave a Reply

