Burde jeg politianmelde Stephan Alexander Johnsen?

judasDa har Stephan Alexander Johnsen drapstruet meg. Normalt gir jeg egentlig blanke faen i slike ting, og av diverse årsaker, skal det jævlig mye til før jeg tar i dørklinka til politiet. MEN, nå lurer jeg faktisk på om jeg skal gjøre ett unntak for Stephan Alexander Johnsen. Han har fått NAV trygda mi stoppa, ved å sende en anonym bekymringsmelding med piss til NAV. Han har også innrømt at han har gjort det. I tillegg har han politianmeldt meg for bombetrusler.

Normalt sett forsøker jeg å la være å springe til snuten å tyste på idioter som er tett i nøtta, men nå sitter jeg faktisk å lurer på om jeg skal gjøre et unntakt, og anmelde Stephan for å ha fremmet drapstrusler i det offentlige rom. Hva synes du jeg skal gjøre …?

Billettmerke; Usikker …

PS!
Her er bevis for at han drapstruet meg, og nei Olivia, det skjedde ikke på ESM, så derfor tror jeg at jeg ikke bryter noe lover, hverken ved å publisere skjermdump, eller ved å anmelde personen …

anmeld-judas

Siden jeg da først stikker til kammerset, kanskje jeg skal raske meg meg resten av anmeldelsene mine også …?

Leave a Reply

