Stephan Alexander Johnsen, fortsettelsen

saann-gaar-nu-daganJeg vet ikke om denne egentlig engang behøver noen kommentar, men altså for sikkerhets skyld, i tilfelle det er noe tvil, så er dette pisspreik og løgn. Jeg har aldri sagt noe slikt hverken om han, eller til han. At jeg kanskje i mitt stille sinn muligens kunne tenkt noe slikt, vel. Say no more …!!

Men jeg har posta dette bildet på alle tråder hvor han driver på å sprer mannskit om meg. Og det står jeg ved!!

see-no-evil

Jeg har gitt idioten hundrevis av sjangser til å rette opp det han gjorde feil, og be om unnskyldning. Men nå gidder jeg bare ganske enkelt ikke mer …

Sorry!!

Det sitter uoppdragne bortskjemte drittunger som han, i hver eneste by i Norge, og rapporter i “huet og ræva”, alt de kommer over, for å skape problemer for de som de er uenige med på nettet. Våpnene de bruker er å levere “anonyme bekymringsmeldinger” til alle slags drittetater de kan, for å få straffet de som de ikke liker av forskjellige grunner. Hva skal en si til noe slikt egentlig? Hvordan skal en få stoppet denne galskapen?

Skal en drive på å “rope på mamma” (Les; en eller annen drittetat, ala politi, NAV, Mattilsynet, osv) hver gang noen har bedre argumenter enn en selv? For å få “mamma” til å banke de “slemme guttene” …?

Vel, jeg sitter nå her og; “See no Evil, hear no Evil, tell no Evil”. Hvordan verden har tenkt å fikse dette problemet, begynner jeg for å være helt ærlig å gi blanke faen i nå … 😛

Leave a Reply

