Hvordan behandle NAV og andre overgrepere

Den 22. Desember 2014, fikk jeg vite at NAV Skien ikke hadde tenkt å gi meg 5 flate øre i jula, fordi de, sitat; “hadde funnet ut at jeg ikke lengre oppfylte kriteriene til Sosialstønad”. Da hadde jeg innrømt at jeg hadde tenkt å søke om Uføretrygd, og derfor var jeg ikke lengre regnet meg som “arbeidsfør” (sjokk!)

Dette mente de var et brudd på kriteriene til Sosialstønad, og derfor hadde de planer om å gi meg NULL kroner i jula. Etter dette filmstuntet mitt, gikk det 1 time, før jeg hadde penger på konto. I tillegg fikk jeg ekstra “julegratiale”, og ekstra nødhjelp.

Nå har NAV Skien enda en gang stoppet stønaden min. Dette er 10 gangen de forsøker å drive meg til selvmord. Derfor velger jeg å navngi saksbehandleren min, både min forrige, som forøvrig nå krysser gata og ser i bakken hver gang hun ser meg, og min nåværende. Så skal jeg sende lenke til artikkelen min til de begge to over Facebook etter at jeg har skrevet ferdig, og spørre om de ønsker “tilsvarsrett”.

Min forrige saksbehandler het Bjørg Teigan, og du kan finne bilde av henne under.

bjoerg-teigan

Min nåværende saksbehandler heter Gro Seland Veholt, og bor i Borgelia 48, 3711 Skien. Bilde av henne finner du under.

gro-seland-veholt

Ønsker du å hjelpe meg?

Jeg ønsker å komme i kontakt med andre mennesker som ønsker å være med meg ned på NAV, i løpet av en måneds tid. Hvis du ønsker å være (anonymt) på NAV, og filme (uten at NAV vet det), så kan du sende meg en epost på thomas@magixilluminate.com, og jeg vil gi deg datoen for neste gang jeg stikker innom NAV Skien. Dette siden jeg mistenker at jeg vil oppleve “problemer” neste gang jeg stikker innom NAV …

Posted in NAV

2 thoughts on “Hvordan behandle NAV og andre overgrepere

    1. Fordi det er enkeltmennesker som gjør valgene som får konsekvenser for andre. Så lenge alle skylder på “NAV”, får vi aldri forandring. Først når enkeltindividene som jobber der ser at de ikke lengre kan gjemme seg bak papirbunkene sine, vil vi kunne få til forandring. Fangevokterne i Sachsenhausen skyldte på Hitler og sjefene sine. Så lenge det er mulig med slik ansvarsfraskrivelse, så vil vi aldri få forandring …

      Like

Leave a Reply

