Jeg kan snakke etter døden

skeleton-speakingNoen kan sykle uten hender, andre kan gjøre vann om til vin. Jeg kan snakke etter døden! Yup! Helt seriøst! Det er faktisk så patetisk enkelt, at jeg kan lære deg det i løpet av 3 minutter! 😀

Paradokset er at det var min største Judas som lærte meg det. Årsaken til hvorfor jeg ble korsfestet. Løgneren i sentrum av nettet som fanget meg! Hun hadde nemlig en forretningsplan, hvor hun skulle lage en Social Website, hvor formålet var å sende videohilsener etter at man døde, til venner og bekjente. Siden jeg var den beste programmereren hun kjente, kom hun til meg for å be meg om å lage dette til henne.

Etter å ha forsket en liten stund, fant jeg ut at funksjonen allerede fungerte som en integrert del av WordPress, og vel, ergo; Jeg kan snakke etter døden!! 😀

Jeg har skrevet om dette før, men slik det funker, er at man skriver en “scheduled article” i WordPress. Så kan man sette publiseringen av artikkelen frem i tid, for eksempel 3 dager, 3 måneder eller 3 år. Hvis man så blir fengslet, tvangsinnlagt på psykiatrisk, eller drept for den saks skyld, så går det en liten stund, og PUFF! Så driter man med kjeften 😀

Og siden en død mann ikke kan dømmes på grunn av ytringsfrihetsbrudd, og WordPress har historisk sett vist seg å være JÆVLIG VANSKELIG Å SENSURERE. Vel, you get the point … 😉

Slik kan man publisere både videoer, bilder, tekst og signerte dokumenter. Som for eksempel testamente ol, “post mortem”.

Paradokset er, at hvis du forsker litt på dette, og tenker deg litt om, så er det faktisk 100% umulig for deg å finne ut om jeg faktisk er i live i dag eller ikke. I teorien kan jeg allerede ha vært død i flere år 😉

One thought on “Jeg kan snakke etter døden

Leave a Reply

