Kristian Valens reaksjon på skytingen av en Somalsk vaskekone på Grønland i går

kristian-valenJeg må innrømme at, da jeg så TV2 nyhetene i går, så beit jeg på. Det er sjeldent jeg tror på søppelfabrikkene (les; “nyheter”), av naturlige årsaker, men av og til går til og med jeg i baret. Jeg har nå flere venner av meg på Facebook, som har gått ut og fortalt Sannheten om skyte-episoden, og det som det nå viser seg var tilfellet, var at det var en Somalsk vaskehjelp som brukte kniv for å fjerne tyggegummi! Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Kristian Valen har gått ut i offentlighet på Facebook og fortalt hva han mener, på ekte dialekt. Jeg velger å gjengi det i sin helhet. Hvis Kristian Valen synes det er feil av meg, kan han kontakte meg på thomas@magixilluminate.com, og be meg om å fjerne det.

Kristian Valens statusoppdatering;

“DA er vi i gang! Kvinne skutt pga ‘trussel mot barn’! Høres på en måte riktig ut…. MEN når vi nå ser og hører vitner viser d seg nå å si at politiets fremstilling overhodet ikke stemmer med virkeligheten er vi i gang! Dette har aldri skjedd før i Norge, men hun var så langt ifra ‘eventuellt offer’ at 1 batongslag hadde fixet jobbet, men neifa…. Vi skyter!!! Og i magen (fra 10 meter)kontra benet som en læres opp til. Pga dama er innvandrer er ikke d nok til å skyte! Flere naboer tilbød seg å ta denne brødkniven som hun fjerner tyggis med… Beklager, men politi: Dere har så jævlig testosteron problem og ‘lite baller’ som vi sier på vestlandet!!! Eg skjemmes av deres måte å prøve å vinkle dette på som om DERE handlet riktig!! Fyyy dere!! Dere har batong som tar ut evt slagvåpen/kniv, men velger pistol???? Eg skjemmes av å kalle meg Norsk og si at dette e slik vi behandler førstegangs tilfeller…. Pga hun var av utenlands opprinnelse så skal dere ta d og med som ‘undskyldning’ for å skyte der vitner og til og med en vekter hadde ordna opp!! Eg spyr av deres dårlige forsøk på å bortforklare!!! Eg skjemmes!!! PS: Minn meg på at eg ska legge ut lydopptak av politi som tar ladegrep mot bakhodet ETTER vedkommende ER lagt i håndjern!!! (Har d på video og! Politiet nektet for dette først skriflig… Men når de fikk bilde og lydbevis endret de ALT!) Mye bra folk i politiet, men d er d samme som å si:’Mue bra folk i NS og under krigen, men de mente d ikke!’ Eg spyr av politiet! Makt missbruk! Hvis dama/advokaten hennes saksøker politiet så ring meg!!! Vi støtter økonomisk!! Nok er nok! (PS: Husk at til og med Stortingets granskningskommisjon sa selv: ‘Politiet har seriøse interne makt og ukulturs system’….. Men d drite vi i! Eg skamme meg over disse som skyter kontra avverge situasjon med batong som politiet SKAL gjøre og som til og med politiet i USA gjør! Husk at politi sier KUN på tv DE vil vi skal tro!!! Eg spyr av disse feiginga som ikke tør å ta dn rolige dialog og så batong løsning når d ikke er noe øyeblikkelig fare …. Kyss mæ i rævva! Tajobben dokkers med respekt!! Dere er tjenestemenn med flagget på uniform!! Gjør ogbehandle d ansvaret som de andre i uniform i utlandet gjør!! Dere e en skam!!”

Jeg håper mine lesere kan se igjennom fingrene med skrivefeilene til Kristian.

Korrupsjonsjegeren støtter Kristian Valen og den Somalske vaskehjelpen 100% i denne saken, og ønsker SELVFØLGELIG et intervju med den Somalske vaskehjelpen når hun kommer ut fra sykehus. Hun kan selv velge om hun ønsker å bruke heldekkende Hijab.

Fysjameg for en bedriten verden vi har klart å gjøre Norge til! Er dette den politistyrken du ønsker Anders Anundsen? Æsjameg!!

Dere burde SKAMME DERE!!

Nok en gang, ønsker jeg å minne mine lesere på hvordan man skal håndtere slike fascistsvin som Norsk Terroristpoliti har vist seg å bli de siste årene, ved å lenke inn en YouTube video som viser hvordan jeg håndterer de!

3 thoughts on “Kristian Valens reaksjon på skytingen av en Somalsk vaskekone på Grønland i går

  1. nå har politiket fått nye fine handvaaben,så må de få lov å løsne noen skudd.hele vitsne med å være cowboy hero forsvinn,når en ikkje kan trekke vaabenet og skape litt godt gammeldags action.Skal alt berre skje på fjernsyn ?
    eg seier takk onkel,for at du redder oss fra dei onde framande kreftene som er så langt fraa kristendomen som det gar an å kome.
    takk og heisann.

    Like

Leave a Reply

