Hva har du egentlig gjort Thomas Hansen

we-are-legionDe siste årene har jeg gått rundt omkring i verden og kompromissløst filmet alt og alle statsansatte som jeg mener har vært urettferdig mot meg og de jeg bryr meg om! Slik har jeg startet min egen lille “franchise” av WikiLeaks/NSA om du vil.

Årsaken til hvorfor jeg begynte med dette, var fordi jeg ble arrestert og siktet som “bombeterrorist” på grunn av en filosofisk youtube video jeg hadde, hvor jeg filmet meg selv, mens jeg snakket om blomster, mangfold og det multikulturelle samfunnet. I frustrasjon over hvordan mitt samfunn plutselig ble besatt av å korsfeste meg ved å bruke løgner, slo jeg tilbake, på den eneste måten jeg slår. Som er å fortelle om og dokumentere overgrep, dels gjort mot meg, dels gjort mot andre. Slik ble jeg en “hemmelig spion” kan en si … 😉

(ikke egentlig så hemmelig da kanskje …)

Under har jeg lagt til en spilleliste med 11 videoer, som viser (noe) av det jeg har klart å filme. Som en konsekvens av denne listen, er nå halve Norge livredd for meg, mens resten av Norge digger meg vilt. Det er nesten konsekvent de som har opplevd samfunnets skyggeside som digger meg, og de som tror vi bor i “Verdens Beste Land” som hater meg.

Dette har kostet meg MYE! Veldig mye! Når man begynner å avsløre korrupsjon og kameraderi i statsapparatet, så får man som regel hele staten i trynet. Det skal jeg ikke legge skjul på. Tidvis har det vært morsomt da, og givende. Jeg har truffet masse fantastiske mennesker, og intervjuet og pratet med mennesker jeg aldri ville trodd at jeg skulle komme i kontakt med. Selv om jeg er drit lei nå, og egentlig bare ønsker meg  et “normalt liv”, så angrer jeg ikke. Jeg har blitt en slags “kjendis” i Norge nå, og jeg tror navnet mitt hviskes med (ære?)-frykt i øynene i både PST sine korridorer, og de fleste andre politidistrikter i Norge.

MEN, dette gjorde jeg ikke fordi jeg “ville”, jeg gjorde det fordi jeg MÅTTE. Om du dømmer meg, fordi at jeg tar tilbake, og forsvarer meg selv mot grunnløse påstander, vel, da tenker jeg at det er DITT problem!

Men, istedenfor at jeg forteller deg hva jeg har gjort, så kan du se selv, så får du bestemme “hva jeg er” for deg 🙂

Jeg vet ikke egentlig. Er jeg farlig? Er jeg ond? Er jeg en drittsekk? Hva synes du …?

Leave a Reply

