Velkommen til Norsk Supperåd

per-steinar-bungumDen 13. Juni 2012 ble jeg arrestert for “bombetrusler”. Da mente Aktor Per Steinar Bungum at videoen som du kan selv se under var en trussel om å sprenge en “gjødselsbombe” i Porsgrunn. Hallelujah sier nå jeg, velkommen til Norsk Supperåd!!

Slik Per Steinar klarte å gjøre dette, var ved å først laste ned videoen, for deretter å få videoen “flagget”  hos YouTube, slik at videoen ble fjernet, og ikke lengre tilgjengelig. Etterpå rykket han ut til alle Norske Medier og forklarte de hvordan Norge hadde enda en “bombeterrorist”. Siden dette var knappe 11 måneder etter 22. Juli, så beit et samlet Journalistkorps på, og jeg endte opp i Kragerø i “varetekt”. Som for mitt tilfelle bare var et fancy ord for “vi liker ikke hva han sier, så vi stopper kjeften på han, ved å putte han i fengsel”.

Over de neste 13 månedene, forsøkte jeg med nebb og klør og få Norske Medier til å skrive dementi for sine påstander, men siden tannkremen da allerede var ute av tuben? Well, you get the point …

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ble “litt rar”. Men seriøst; Hvem faen blir ikke rar av å gå til sengs som pasifist den ene dagen, og våkne opp som “bombeterrorist” dagen etterpå?

Jeg vet ikke helt hva jeg egentlig skal si mer, så jeg skal la videoen snakke for seg selv. Under videoen kan du se “omtalen” av videoen min i Norsk Presse. You do the math …!! 😛

Siden jeg er dritt lei av å snakke om dette, egentlig, så tror jeg jeg skal avslutte med et spørsmål, som kanskje leseren kan svare på; “Er det rart jeg er kritisk til Norsk Presse og Poleti” …?

Så kan vi jo avslutte med en liten morsomhet, for til syvende og sist, så er hele situasjonen tragikomisk. Og hvis jeg ikke klarer å le av dette, så blir jeg sprø, så enkelt er det faktisk.

Hope you enjoyed the show 😀

One thought on “Velkommen til Norsk Supperåd

  1. Saueflokkmentalitet er redd tenkere…
    Siden tidenes morgen har dumhet og ignoranse gått løs på folk med evnen til å tenke selv, og utenom den etablerte ‘boksen’..
    Galilei satt i gapestokk for å se og si at jorda var rund…. urtemedisinere brent levende … same story over and over….
    De som går sanseløse utfor stupet for å forsvare ‘normer’ liker ikke de som finner bedre veier…
    Ignoransens kamp for å overleve….
    – mens utvikling og overlevelse er å ignorer akkuratt disse… så godt man kan 😉

    Like

Leave a Reply

