Seriøst, jeg gidder ikke mer

screw-u-guysUansett hvor mange ganger jeg forteller folk som lider at de må registrere seg sin EGEN YouTube og WordPress konto, så er alle besatt av ideen om at jeg skal redde de. Sorry, jeg gidder ikke! Jeg er ikke din Messias! Hvis du vil se din egen Guardian Angel, så er mitt forslag at du kikker deg selv i speilet.

Det blir bare rett og slett for mye for meg. Jeg makter ikke hjelpe deg. Sorry. Jeg har lært noen “triks” på veien da, som kanskje kan gjøre det enklere for deg å unngå de verste fallgruvene når man starter sin egen blogg og slikt. Men utover det, har jeg egentlig ingenting å tilby deg. Disse triksene kan du uansett stort sett lese her på bloggen, enten direkte, eller indirekte. Jeg kan ikke bære deg. Sorry, jeg er ikke Gud, og ikke er jeg Jesus heller.

At best, kanskje jeg er han fyren som tvilte så mye, at han selv måtte ta og føle på sårene til Jesus, før han kunne tro; Thomas Tvileren. Den som tvilte så mye, at han til slutt tvilte bort tvilen …

Sorry 😦

Men, jeg er en middels god gitarist og visesanger da, og det er jo noe da 🙂

Leave a Reply

