Kristian Valen erklærer “krig” mot Norsk Politi

kristian-valen-statusFor alle som har opplevd Norsk politi sin bakside, har det blitt smertelig åpenbart at det såkalte “poletiet”, helt åpenbart ikke akkurat er noe stjerne-eksempel på at vi lever i “verdens beste land”. Mange har mistrodd meg, også når jeg har lagt frem bevis for mine påstander. Ofte i den grad, at jeg har begynt å lure på om folk flest heller vil ha eventyr enn sannheten om det samfunnet vi lever i. Det primære eksempelet på det jeg selv kjenner til, er kanskje Langesundsaken, for ikke å glemme den “behandlingen” jeg selv har fått!

Nå har Kristian Valen mer eller mindre erklært KRIG mot “poletiet”. Og jeg mistenker at de blåkledde nede på Grønlandsleiret nå muligens har tatt seg vann over hodet! Men istedenfor å selv feilsitere Valen, skal jeg la Kristian Valen sin siste statusoppdatering tale for seg selv!

Klippet og limet fra Kristian Valen sin Facebook profil;

“ANG POLITIET:

Hei kjære leser og Du/Dere som gidder å følge meg!
(Dette er ment til Deg som faktisk leser ALT og ikke til de som kun leser overskrifter eller til tabloid pressen.)

Jeg har lenge blitt spurt her på facebook og av journalister i buskene om MIN kommentar til dette med politiet flere ganger daglig, og jeg er enig med Dere her på facebook at Dere fortjener en uttalelse/forklaring ettersom Dere deler alt med meg selv om Dere ikke kjenner meg.

Jeg vil nå iløpet av natta/uka sitte å jobbe med å beskrive, legge frem video,lyd og billed bevis som beviser at politi og div tabloide media direkte lyver og endrer forklaring og datoer etterhvert som motsatt bevis kommer inn.

Jeg gjør dette først og fremst etter oppfordring fra bla en gutt som mistet sin far til selvmord etter politiets behandling + en nå sist enke i 40 årene som fortalte at hennes mann opplevde det samme etter politiets behandling og deres etterfølgende.
(+ d viser seg det er flere som har opplevd det som de ser på som ren trakkasering fra politietl + Til dere som har vært så åpne med å tørre å gi meg den tilliten til å få vite alle disse vonde og private opplevelsene og fortelle meg dette nå på bla mail og tlf. Den tilliten betyr utrolig mye! Tusen takk!)

Jeg håper v å legge dette ut kan Dere selv bestemme hvem Dere tror på og hva som er sant uten anklagelser mot noen utenom min forklaring/fortelling på hva som skjer og har skjedd.
(Noen aviser/media vil nok endre sine saker nå så jeg håper Dere som jeg har tatt screenshot av alle sakene før disse blir igjen endret på som vi også har bevis på.)

Det vil også legges ut det vi tydelig mener er videobevis på løgn og forsøk på å overdekke vold og andre brudd i tjeneste fra flere tjenestemenn og kvinner.

Jeg vet dette vil sikkert gjøre politiet enda mer ‘aggressive”‘i sine utalelser,påstander og lekkasjer om meg til presse fremover, men jeg håper at dette kan hjelpe noen der ute som enten har hatt det på samme måte eller de neste som måtte oppleve dette. (PS, min kommentar; Gi Faen i om det blir litt kjør på grunn av dette fremover Kristian. De gir seg etterhvert uansett! Man må bare finne de ‘ømme punktene’ deres først, og vise de ‘hvor skapet skal stå’ – Hilsen en som har selv opplevd et sinnssjukt hardkjør fra våre blåkledde)

(Så kjære leser, OM min facebook plutselig blir stille så er det pga politiet har stoppet dn og jeg ikke har mulighet til å skrive mer.) (Min kommentar; Og da kjører vi løpet videre!)

Igjen:
Dette er til Deg/Dere som leser alt og evt konkret poster kommentarer basert på alt det som er skrevet og ikke bare deler.
(For første gang vil jeg fjerne alle useriøse innlegg som ikke er basert på fakta av hensyn til min familie og mine ettersom det har vært nok løgner og direkte feil i både medier som kaller seg seriøse og i innlegg fra facebook brukere om ting som har skjedd så langt som 10 år tilbake som kun v et Google søk ville vist seg var feil. )

På forhånd tusen takk for Din tid!

OBS: TIL POLITIET:
Jeg vil ikke legge ut noe bilder som er gjenkjennelig (vil sladde det her, men min advokat har orginalene hvis dere vil ha de så er de hos HAN og IKKE her, så vennligst ikke slå inn døra igjen! Som DERE sa til VG samme dag “INTET STRAFFBART HAR FUNNET STED!”)”

PS!
Som en avslutningskommentar, så vil jeg bare si at akkurat den siste paragrafen din er jeg 100% uenig i! De legger ut ditt fulle navn, og ødelegger slik ditt liv. Dette vil det kun bli slutt på når de selv opplever det samme tilbake! Jeg vil derfor oppfordre deg til å legge ut fullt navn og bilde, akkurat slik som jeg har gjort ved flere anledninger, blant annet i saken under!

Drit med kjeften! Mannskit i trynet er det eneste språket de forstår!!

One thought on “Kristian Valen erklærer “krig” mot Norsk Politi

Leave a Reply

