Jeg synes det Norske Folket skal spandere Playstation på Anders Behring Breivik!!

anders-behring-breivikEn venn av meg, Fredrik Kaspersen, har akkurat startet en innsamlingsaksjon for å kjøpe ny Playstation 4 til Anders Behring Breivik. Jeg vet ikke, men jeg tror ikke det er en spøk. Fredrik er kjent for å være en relativt alright fyr, så jeg tror han er seriøs her, og faktisk mener at han skal kjøpe ny Playstation til Anders.

Jeg har selv sittet tvangsisolert i et høyrisikofengsel, i en periode på vel og merke bare 3 måneder, dog så  kan jeg dypt empatisere med Anders her. Anders har det totalt umenneskelig og jævlig! At han ikke har tatt livet av seg selv enda, er intet mindre enn et mirakel! Å sitte slik som Anders nå sitter, er kanskje det verste et menneske kan oppleve, noe som jeg har tidligere dokumentert i stor grad her på Korrupsjonsjegeren.

Da Anders gjorde det han gjorde, var det mange fine taler og utsagn. Noen sa at vi skulle demonstrere at kjærligheten har større makt enn hatet, og folk brukte store fine ord. I ettertid har vi fått demonstrert at hatet fortærer alt, og at det Norske folket til syvende og sist, kanskje egentlig ikke var så mye bedre enn Anders. Noe behandlingen han har fått av staten i ettertid blant annet har demonstrert.

Jeg er derfor enig med Fredrik her, og synes at vi skal gå sammen, og kjøpe ny Playstation til Anders. Gjerne noen andre ting også, kanskje noen bøker, malesaker, gitat, what ever han trenger. Fyren sitter på isolat, og vil kanskje sitte isolert resten av livet sitt. Uten menneskelig kontakt overhodet! Hvis det er det det Norske folket ønsker med Anders, vel, da sier jeg opp statsborgerskapet mitt i protest!

Vi må gjerne sende våre egne private meldinger til Anders, slik som “Jeg er dypt uenig med deg i det du gjorde, derfor velger jeg å bruke av mine egne sparepenger til å kjøpe Playstation til deg, for å vise deg at kjærligheten er større enn hatet, og at du ikke kunne knekke det største i livet”, ol. Og kanskje den aller største seieren for menneskeheten, ville vært om alle de etterlatte etter de som så tragisk døde og ble lemlested den 22. Juli 2011 kunne vært med på spleiselaget her!

Det ville vært et signal som ville gjort det til at selv jeg kunne repetert, med tro i stemmen; “Det er godt å være typisk Norsk!”

Her er bankkontonummeret som Fredrik oppgav; 05401407083

Men kontakt gjerne Fredrik å få verifisert at dette faktisk er seriøst før du betaler …

❤ 🙂

Leave a Reply

