Jeg krever Paul McCartney arrestert for drapet på Sharon Tate

Ovenstående setning kan høres absurd ut, rett og slett fordi det er det den er! For å gi deg litt bakgrunnsinformasjon, så var en av sangense som Paul McCartney skrev “inspirasjonen” til Charles Manson, da han beordret drapet på flere kjente Hollywood kjendiser. Deriblant også Sharon Tate! Charles Manson mente at han kunne høre et “hemmelig budskap” i sangen, som var en profeti, om en fremtidig rasekrig, og at Sharon Tate ergo måtte dø! (WTF …?????????????????????)

I dag er det ingen med vettet sitt i behold som mener at Paul McCartney bør stilles foran en jury, og dømmes, for å ha “inspirert” Charles Manson! Likevel, er det mange som mener at Jesus og Profet Muhammed er skyldig i å ha inspirert grusomheter som Inkvisjonen, Al Qaeda og Korstogene … (WTF 2.0 …???????????????????)

Da John Lennon ble drept, mente drapsmannen at han kunne lese et “hemmelig budskap” i “How to kill a Mockingbird”. Hver gang han gikk forbi en bokhandel, bare “måtte” han kjøpe den boka! Da Harvey Milk ble drept, klarte drapsmannen å nesten gå fullstendig fri, ved å skylde på en sjokoladeprodusent, og påstå at han hadde “Sjokoladepsykose”. Likevel er det ingen som roper i gatene om at “Sjokolade må forbys”, eller “Forfatteren bak Mockingbird må i fengsel”.

Likevel, er nesten en samlet vestlig verden enig i at Bibelen og/eller Qu’ran, er direkte skyldig i uhumskheter som Al Qaeda, ISIS, inkvisisjonen, hekseforfølgelsen, korstogene, og alle mulige slags merkelig ting. Mitt argument til deg, er at hvis du oppriktig mener at dette er sant, så må du per definisjon, ut ifra ren elementær logikk, også kreve at Paul McCartney med umiddelbar virkning fengsles, for sin involvering i drapene på Sharon Tate, og andre, i regi av Charles Manson, på slutten av 60 tallet …

Jeg har hørt “Helter Skelter” sikkert 1.000 ganger, og uansett hvor mange ganger jeg hører den sangen, klarer jeg ikke å høre det som Charles Manson mente at han kunne høre. Og  ja, jeg har forsøkt! For meg handler sangen om en unge som har det skitkult på en lekeplass, og sklir i sklia, opp og ned!

På samme måten er både Bibelen og Qu’ran for meg, et budskap om kjærlighet og forståelse. Visdom forsøkt formidlet på kryss av tid og rom. Hvis du “hører” noe annet, det være seg i entet “Helter Skelter”, Bibelen, “How to kill a Mockingbird”, eller Qu’ran, så foreslår jeg at du søker HJELP!! UMIDDELBART!!

Leave a Reply

