De vakreste ord på Jord

Dette er umulig å forstå for noen som ikke har opplevd det selv, men den vakreste gaven du kan gi deg selv, er å tilgi de som har syndet imot deg. Av og til, er det nødvendig å forklare de som synder mot deg, ved dine handlinger, at det er “ulurt” å fortsette å synde imot deg, ved å demonstrere hvordan Karma fungerer i praksis. Men når man har gjort det, er det Alfa og Omega at man kan tilgi de. For den som ikke tilgir sine fiender, skal selv aldri få tilgivelse.

For snart 5 år siden, satte jeg ut for å bevise at Jesus kravla levende ut av graven sin for snart 2.000 år siden. For alle de som har kjenner meg, og som har forsøkt å ta rotta på meg, på grunn av mitt “vitenskapelig eksperiment”, så er dette umulig å benekte! Jeg har vitenskapelig bevist at Jesus var levende 3 dager etter sin egen korsfestelse! Mitt liv, og min historie, er i seg selv et empirisk bevis for at Jesus var levende, en mandag, for snart 2.000 år siden! Dette til tross for at han hadde blitt korsfestet 3 dager tidligere!

Da Jesus kravla ut av graven sin, kunne han utnyttet sitt Mirakel, til å gå imot uansett hvem han hadde ønsket å gå imot. Han kunne marsjert mot Roma, og selv hans fienders soldater, ville tilsluttet seg han i hopetall! Rett og slett, fordi de selv kunne sett med sine egne øyne, hvordan han overlevde korsfestelsen sin. Dette ville skapt en blind tro på han, og alle som møtte han, ville kastet seg ned foran beinene hans, og tilbedt han, som Guds Enbårne Sønn; En Engel på Jord!

På samme måte er jeg “bevæpnet”, men jeg ønsker å legge ned våpnene mine, og tilgi de som har syndet imot meg! De som trodde de selv var uten synd! Jeg ønsker ikke å være dommer! Jeg ønsker ikke å dømme! Jeg ønsker ikke å fordømme! Jeg ønsker ikke å kaste flere steiner. Jeg har kastet de jeg skal kaste, som jeg følte var nødvendige for å lære de, som trodde de var uten synd, at det er “ulurt” å dømme andre! På den måten, ønsker jeg å “utsette” Dommens Dag! På ubestemt tid!

Hvis dette er greit for mine “fiender”,, så vil jeg tilgi de, og vi kan begge trekke oss ut, med ett øye mindre, men fortsatt med vettet og forstanden i behold. Hvis dette ikke er greit, så er jeg mer enn godt nok forberedet på Dommens Dag føler jeg! Og kan stå til rette, og svare for, det meste jeg har gjort, sagt og ikke gjort! Og tro meg, jeg er nå bevæpnet til tennene med Mirakler! Nok Mirakler til et helt liv i “krig”.

Epilog

Jeg er nå under etterforskning for en sak om “æreskrenkelser”. Til tross for at all historie og empiri viser at den som er mest “æreskrenket” her er meg! Men det driter jeg i! I det øyeblikket denne saken henlegges, og jeg får i hvert fall en slags form for renvaskelse, og mulighetene til å starte ett nytt og bedre liv, så vil jeg fjerne alle de “kjipeste” artiklene mine her, og de “kjipeste” YouTube videoene mine. Vel og merke, under forutsetning av de som ble “korsfestet” på min høyre og venstre side, også kan få lov til å gå ut av dette, i levende live, med en “second chance”! Dere vet hvem jeg mener, regner jeg med …

I så måte har jeg skrevet to gode historier, med to veldig forskjellige avslutninger. Hvilken historie vi skal fortelle dog, er ikke opp til meg å bestemme! Det er *ditt* valg! Men hvis du velger å gå videre med “våpen i hånd”, så vil du smertelig erfare at den som er best utrustet til denne kampen, ikke er deg! Og at den som sitter i “dommersetet” til syvende og sist, kanskje kan komme som en overraskelse for deg …

Derfor sier jeg; “Tilgi de far, hvis de søker tilgivelse, fordi jeg har nå forklart de hvordan de syndet, og jeg tviler for at de vil gjøre det igjen …”

Jeg ønsker å avslutte med et dikt, som jeg skrev da jeg satt på isolat;

Open your Eyes!

Open your Eyes and See my Son!
A new Universe has begun!
And the suffering of this one shall soon be done!
Open your Eyes my little one!
Open your Eyes! Open your Eyes!
And let the Earth be my witness, as I utter these words; “Father, forgive them, cause they know not what they have done!”

Leave a Reply

