Jeg utfordrer Richard Dawkins til debatt!

religion-atheismFor å bevise tesen min, om at jeg har oppfunnet et våpen, som kan motstå absolutt all mobbing og trakassering, utfordrer jeg herved Richard Dawkins til debatt! Men det ville ikke vært en rettferdig kamp, hvis stakkars lille Richard skulle kommet alene. Jeg inviterer derfor i samme slengen Daniel Dennett og (hva nå enn han het for no, Randy et eller annet?) han fyren med det der “Million Dollar Miracle” foundation! Så kan de slå seg sammens imot meg, og forsøke på debattere imot meg og mine argumenter. Mitt formål med debatten, er å klare å overbevise Richard, Daniel, han tredjemannen, og resten av verden, at Religion (“overtro”) er en fiin ting, og at de ergo rent logisk sett, må slutte å angripe (mobbe) alle verdens Religioner!

Slik akter jeg å gi samtlige verdensreligioner et “løft”, og restituere de tilbake, slik at de får samme status som Vitenskap!

Jeg skal for det meste utelukkende bruke vitenskapelige kilder, og jeg skal personlig garantere alle mine motdebattanter, at jeg kommer aldri til å bruke “troskortet”

I debatten har jeg tenkt å bevise verdien til ikke mindre enn *samtlige* Mirakler, i *samtlige* Hellige Bøker! I tillegg, har jeg tenkt å forklare grusomhetene som Richard med venner, mener er de verste delene av disse bøkene, på en slik måte, at samtlige som hører argumentene vil være enig med meg, i at jeg klarte å stoppe og motargumentere imot absolutt samtlige argumenter som de hadde.

Bare for å krydre pillen en smule, skal jeg også gå igjennom, ikke mindre enn *to* spesifikke Bibelske og Qu’ran’ske Mirakler, på en slik måte, at Richard, rent logisk sett, er enten nødt til å avslutte argumentene med “det tror jeg ikke på”, subsidiært; Anerkjenne hvorfor disse to Miraklene er viktige elementer for å konstruere en bedre verden!

Hvis Richard ønsker en slik debatt, med en informert troende, med det som formål at han skal slutte å snakke negativt om religion, så stiller jeg meg til disposisjon for en slik debatt! Hvis han avfeier meg, med for eksempel “bullshitkortet”, så har jeg allerede skrevet noen ord om det her

Hvis noen har lyst til å organisere en slik debatt, stiller jeg meg til rådighet, med *en* klausul; Mitt ansikte skal aldri vises på TV. Det kan godt være en TV debatt, men mitt ansikte skal aldri vises på skjermen!

Leave a Reply

