Beviser Richard Dawkins at Gud finnes?

stupidity-from-aboveParadokset i hele argumentasjonen min, er at den hviler på at jeg var i stand til å ta “fienden” min sitt argument alvorlig, tro på det, og bygge videre på det. Slik klarte jeg å motbevise Richard Dawkins, og mer eller mindre, vitenskapelig bevise Guds eksistens. Dette klarte jeg kun fordi Mr. Dawkins påstod at det finnes ikke noen Mirakler, og at det som ikke kan vitenskapelig etterprøves, er overtro og, sitat; “bullshit!” Vel, kun ved å ta hans argumenter alvorlig, og akseptere at han hadde rett, klarte jeg å bevise mine egne argumenter. I så måte, kan en si at jeg nå sitter på, en 100% logisk tankerekke og argument, som vitenskapelig beviser Guds eksistens. Subsidiært; At Profetene hadde flere millioner i IQ – Noe som faller på sin egen urimelighet, siden de selv påstod at de var kun mennesker …

Så hvis vi skal følge “Occham’s Razor prinsippet her”, så må en faktisk, akseptere, bokstavelig talt, erkjenne at Gud eksisterer! Siden den eneste alternative forklaringen, er så usannsynlig, at den grenser til det absurde. Nemlig at Profetene klarte å samarbeide over tid og rom, og språk, med en logikk, som krever millioner i IQ for å konstruere. Til tross for at de fleste ikke engang kunne skrive og lese …

Slik beviste Richard Dawkins at Gud eksisterer! Noe han gjorde ved å avfeie Bibelen som, sitat; “bullshit” … 😀

Slik ble Mirakelet om Jomfrufødselen og Gjenoppstandelsen paradoksalt 100 ganger større, siden det ledet meg til et argument, hvor jeg konkluderte med at det er umulig å ikke se på både Bibelen og Qu’ran som Hellige bøker! Noe som jeg mener å ha argumentert for, vitenskapelig beviser Guds eksistens!

Ikke er det et sirkulært og “lukket” argument heller, siden det inneholder samtlige andre argumenter som er fremmet.

Dette viser at en må ta sine “fiender” alvorlig, og lytte til de. Kun slik, vil en kunne åpne seg, for å lære nye ting!

Summa summarium kan en oppsummere med; Alle man hadde rett! Gud finnes, Bibelen og Qu’ran er full av, sitat “bullshit”, noe som paradoksalt viser at de begge er Hellige Bøker, Profetene må ha hatt Guddommelig inspirasjon, Satan er tilgitt og sitter i Paradis, under nøye oppsikt fra Gud, Jesus Lever og er Kongen over Jorden. Jorden er Paradis! osv, osv, osv …

Tusen takk for argumentet ditt Richard Dawkins 😀

PS!
Jeg synes NASA sitt neste prosjekt skal være å sende en tekanne i bane rundt planeten Mars. Hvis du lurer på hvorfor, bør du kanskje lese litt fra Mr. Dawkins sine skriblerier … 😀

Leave a Reply

