Hvem var egentlig Andrew Westwood?

andrew-westwoodNår man leser om Langesundsaken, så er det vanskelig å “se” Andrew. Rett og slett, fordi Andrew har opplevd så mye urettferdighet i sitt liv, at hadde jeg reist tilbake 5 år tilbake i mitt eget liv, og fortalt meg selv om Andrew, så ville jeg trodd jeg selv hadde løyet!

De fleste har aldri sett det samfunnet som ødela Andy, og tildels meg. For de fleste, er dette en usynlig krig, som til tross for at den utkjempes i gatene våre, og våre hjem, de færreste blant oss engang tror på! Andy ble drept i denne krigen! Myrdet! Av de som skulle passe på oss! Ødelagt, knekt og knust, av de samme personene som vi har sammens bestemt skal passe på oss, og som du kaller for; Norsk Politi! Et offer i Krigen om Sannheten! Denne krigen utkjempes i avisene våre, i mediene våre, på politistasjonene våre, og i våre hus og hjem! Det er en skitten og meningsløs krig, med tusenvis av ofre, bare i Norge alene! Og terroristene og fienden i denne krigen er Norsk Politi!

Mennesket Andy

Andy har to barn. Han er far. Han reiste til USA for å ta flyverutdannelsen allerede som tenåring. Andy har lov til å fly Jumbojet. Andrew har eid en restaurant i Skien. Andy har vært kunstsamler og antikvitetsforhandler. Men den Andy er i dag død! Myrdet av Grenland Politikammer!

I dag er Andys største fremtidige gleder og håp, svaret på uføretrygden han går å venter på om en måneds tid. Og hans neste håp, er Norsk Pasientskade-erstatning, som har ymtet frempå at de kanskje kan behandle saken hans, og gi han erstatning for sine arr i løpet av 7 måneder.

Andy har fysiske arr over hele kroppen fra denne meningsløse krigen. Et hjernedrypp. En by-pass. Og flere dusiner med forskjellige slags medisiner, bare for å holde symptomene og hjerterytmen sin under kontroll. Andy er 44 år, og skulle i dag vært på høyden sin som Jumbojet pilot, men har i dag sitt fulle hyre med bare å holde seg i livet, og klarer knapt nok å stå opp om morgenen på grunn av alle bivirkningene bare hjertemedisinene hans gir han. Hvordan ville du likt å gått med operasjonsarr over brystkassa og resten av kroppen din på grunn av løgner fortalt av Grenland Politikammer?

Andy ble kastet inn i denne krigen, uten å noensinne ha fått lov til å bestemme selv om han ville delta. Da jeg traff Andy, lå han blødende på slagmarken. Etterlatt for å dø, av de han vokste opp med, og hadde lært var hans venner; Norsk Politi! De som skulle passe på slike som Andy, hadde nesten klart å drepe han!

Screen Shot 2016-04-09 at 16.37.44Jeg stakk innom facebook profilen til PST her om dagen, bare av nysgjerrighet, for å se hva de holdt på med. Da så jeg de hadde markert ovenstående post på toppen av siden sin.

Vel, jeg har et tips til PST, og det er følgende; Hvis Andy hadde valgt å teipet en bombe til kroppen sin, labba inn på Telemark Politikammer, og sprengt hele skiten til helvete, ville jeg ikke blitt overrasket. Det at Andy ikke allerede har gjort dette, mener jeg i seg selv er intet mindre enn et Mirakel! Hvis han hadde gjort det, ville jeg fortsatt snakket varmt om mennesket Andy. Jeg kjenner han godt, og vi delte en kanne kaffe senest i går kveld, mens vi satt å snakket sammens i flere timer. Andy er for meg en nær venn, og en kjærlig person. Han bryr seg om Norge og sine venner, og ønsker ikke å skade noen. For meg er Andy en familiefar, en god venn, og en av få mennesker på denne jord jeg hadde ønsket å ha ved min side om noe skulle gått alvorlig galt.

Etterhvert måtte Andy hjem til fuglene sine da. Hans største lidenskap på denne jorden. Andy sitt hjem, ser i dag ut som et eneste stort fuglebur. Og han elsker fuglene som om de var hans barn. Kanskje Andy slik bruker fuglene som erstatning for det livet Telemark Politikammer stjal ifra han? Kanskje fuglene minner han om gledene han hadde som pilot? Uansett er det slik hver gang Andy er på besøk hos meg. Etter en håndfull timer, må han hjem for å mate fuglene sine, som du hører i bakgrunnen hver gang du ringer han skvaldrer som rene Circuset. Andy er kjærlig, øm, varm og glad i fuglene sine.

Jeg vil nå sende en epost til PST med et tips. Rett og slett fordi jeg er glad i landet mitt, og glad i Norge. Og tipset mitt er denne artikkelen. Konklusjonen min er at Politiet er de største terroristene som finnes i Norge, og siden den Norske staten nekter å snakke med utenlandske terrorister, så nekter jeg å snakke med Norske terrorister (les; Politi)

Slik blir dette det siste tipset jeg gir PST og Norsk Politi, frem til de klarer å dra huet ut av sin egen ræv, åpne øynene, og erkjenne at deres egne handlinger skaper kriminelle og terrorister, som en samlebåndsfabrikk. Slik er de største (og eneste) terroristene som finnes i Norge, faktisk det Norske Politiet! Med PST på toppen som ukronet “konge”.

Og det er mitt tips til PST. Hvis du ønsker å kopiere lenken til denne artikkelen, og hjelpe meg med å tipse PST, så ville jeg satt pris på det. Forhåpentligvis klarer vi sammens å fullstendig drukne epost innboksen til PST, slik at de skraper ned sin meningsløse “tysterknapp” fra Facebook. Fordi det er faktisk det den knappen og epost addressen de har spredd der er;

EN JÆVLA JUDAS KNAPP!! DØ DIN JÆVLA JUDAS!! DØ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjelp meg å drepe Judas ved å tipse PST om denne artikkelen. Eposten deres er; post@pst.politiet.no.

2 thoughts on “Hvem var egentlig Andrew Westwood?

Leave a Reply

