Politiet har tatt Magic

vovvaEdit; Voffsen er hjemme!! Og alle er glad!! 🙂

Da har jeg funnet ut hvor hunden min er. Det viser seg at en bonde ringte politiet da han så Magic, da jeg var ute å luftet han. Politiet ringte Falck, og Falck har nå tatt hunden min, med Grenland Politikammers velsignelse.

Jeg forsøkte å få Magic ut fra “arresten”, men “Lars” hos Falck, nektet å gi meg hunden min, fordi jeg ikke kunne betale 1.000 kroner kontant, for “utført tjeneste”. Så nå er Magic i arrest, på et kjipt kontor, sannsynligvis i et lite bur, hos Falck i Porsgrunn, og jeg har ikke penger til å betale han ut!

“Lars” sa at hvis jeg skulle ha Magic ut uten “kontant oppgjør”, så måtte Politiet i så fall beordre de til å utlevere Magic. Jeg ringte 02800, og snakket med vakthavende politibetjent, som informerte meg om, at jeg ikke kunne få ut Magic, uten å betale kontant. Jeg forsøkte å forklare at jeg ikke *har* penger, og at det kan ta flere uker og måneder før jeg klarer å skrape sammens 1.000 kroner, men det hjalp ingenting.

Da jeg avslutningsvis forsøkte å få tjenestenummeret til vakthavende politimann, fikk jeg ikke det, og vedkommende sa at jeg, sitat; “måtte ringe tilbake i morgen”, så kunne de se hva de kunne gjøre da.

Nå sitter vovva mi i fengsel hos Falck Bilberging, og har det kjipt i et lite bur. Han er 9 måneder gammel, og beklageligvis altfor troskyldig og naiv, og jeg er blakk, og får ikke vovva mi ut!

Hvis du vil hjelpe meg å få ut voffsen min, så kan du ringe 02800, be om å bli overført til Grenlanbd Politikammen, og hjelpe meg å forklare situasjonen slik at de forstår den. Det ville jeg satt veldig pris på …

Tusen Takk 🙂

Leave a Reply

