Jeg erklærer Niceland for gjenåpnet!

Niceland low resI ca. 50 meters radius rundt meg og min person, er det nå en egen stat. Denne staten heter Niceland, og har en enkel lov; “Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, og forøvrig kan du gjøre som du vil!”

I denne staten har ikke  Norsk Politi jurisdiksjon, og ingen Norske lover gjelder. Det er rett og slett et totalt libertarianistisk samfunn, i en radius på 50 meter, rundt meg og min person, hvor nå enn denne måtte befinne seg.

Hvordan kan jeg gjøre det?

Tja, hvis du ønsker oppskriften, kan du lese bloggene min for eksempel. Det faktumet at jeg ikke er arrestert, til tross for at jeg har oppfordret hele Norges befolkning til å slutte å betale skatt, begynne å trykke sine egne penger, aldri snakke med politiet, og rømme fra staten hvis de forsøker å kidnappe dine barn, kan ikke sees på som noe annet enn et uttrykk for at jeg har klart det kunststykket, å implementere fundamentalistisk libertarianisme, rundt meg og min person. Noe som må sees på som et uttrykk for at jeg har laget min egen stat, rundt min person. Og siden alle stater trenger et navn, tenkte jeg at jeg liksågodt kunne velge “Niceland” som navn, siden det er et fint navn 🙂

Jeg erklærer derfor Niceland for gjenåpnet!! 😀

Niiice …!! 😀

Leave a Reply

