Niceland søker om medlemskap i FN’s politiske sikkerhetsråd

Kardemomme_byNiceland søker herved om medlemskap i FN’s politiske sikkerhetsråd, hvor vi vil bruke vår stemme, til å stemme imot samtlige militære intervensjoner, hvor det ikke foreligger et demokratisk flertallsønske, fra folket i landene, som det ønskes å interveneres imot!

Siden vetoretter også går på rundgang, til alle medlemsland, betyr dette at vi med jevne mellomrom også vil ha vetorett, hvilke vi vil benytte oss av til det fulle, og legge ned veto mot samtlige militære intervensjoner, bortsett fra de hvor vi er demokratisk ønsket av folket i landet det skal interveneres imot.

Siden Niceland er en enmannstat, med en innbygger, som fungerer som statsoverhode, er det selvfølgelig min person som må representere Niceland hos FN.

I tillegg erklærer jeg meg, i kraft av at jeg er statsoverhode i Niceland, for å ha diplomatisk immunitet, i alle land jeg måtte befinne meg i, til enhver tid. Som ambassadør, statsminister, president, og eneste innbygger i Niceland!

Jeg vil fatte grunnloven senere, men frem til da, er dette det eneste gjeldende lovverk i Niceland; “Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, og forøvrig kan du gjøre som du vil!”

Leave a Reply

