Styresettet i Niceland avgjort ved folkeavstemming; Nekrokratisk Diktatur ble valget

trojan-horseDa har alle innbyggerne i Niceland stemt over styresettet sitt, og det var 100% oppmøte, og Nicelands eneste innbygger (meg) ble ved folkeavstemming, avgjort til å bli Nekrokratisk Diktator! Styresettet ble bestemt, også ved folkeavstemming, til å være Nekrokrati. Nekrokratisk Diktatur, betyr da altså, at vår diktator (meg), også er diktator etter sin død, til evig tid, i en milliard år!

Siden Niceland er definert som det område hvor jeg og mitt legeme, måtte befinne seg til enhver tid, og 50 meters radius rundt dette området, er det da passende og instruere resten av verden om mine begravelsesønsker. Når jeg dør, skal jeg kremeres, og spres utover jorden, i et tynt lag, over samtlige landmasser og sjømasser. Slik vil jeg kunne okkupere hele verden, Post Mortem, og innføre min Grunnlov i alle land i hele verden, ved bruk av okkupasjonsmidlene (som er min aske)

Siden Grunnloven i Niceland er Kardemommeby loven, betyr det, at jeg ved bruk av fredelig okkupasjon, og nekrokratisk diktatur, blir sittende verdenshersker etter min død. Og Kardemommeby loven vil da ergo erstatte alle andre lover i hele verden, og hele verden vil bli et Fundamentalistisk Libertarianistisk styresett, under ett navn; Niceland! Med meg som sittende nekrokratisk diktator over alle verdens landmasser og sjømasser!

Og siden alle Grunnlovsforandringer må gjennomføres ved folkeavstemming, og eneste innbygger i Niceland (meg) da er død, vil det ergo være umulig å forandre Grunnloven etter min død!

Så med andre ord, i det øyeblikket jeg dør, mister samtlige statsansatte og politikere, i hele verden, sin jobb! Så lenge dere klarer å strø asken min jevnt utover jorden vel og merke!

Leave a Reply

