Er alle politimenn ved Telemark Politkammer homoer?

OK, her er tesen min; Samtlige politimenn ved Telemark Politikammer er homoer. Det er mulig tesen min høres litt merkelig ut, men prøv å forklar dette på noe annen måte da …

  1. Jeg har et radio intervju med NRK Østafjells
  2. I intervjuet så lyver jeg, og påstår at jeg er homo
  3. Jeg sender en SMS til en venn av meg, hvor jeg ber han om å høre på radioen
  4. Politiet arresterer meg, fordi de mente SMS’en min var en (homo?)-bombetrussel
  5. Politiet gjør så homobombesøk gjennom NRK Østafjells, som blir evakuert, hvor alle de ansatte må stå på parkeringsplassen en hel dag, mens hundene til politiet søker gjennom lokalene til NRK Østafjells etter homobomber

Vet du, for å være helt ærlig, så synes jeg tesen min er fiin jeg. Det forklarer i hvert fall hvorfor de var så besatt av å putte meg på glattcelle der nede da i hvert fall … 😀

Screen Shot 2016-04-18 at 00.13.31Vel, sorry gutter! Jeg *er* ikke homo! Hvis dere har lyst på “gutter” så kan jeg foreslå “Den Sorte Enke” i Oslo. Subsidiært; “Remis” i Trondheim … 😀

For at vi ikke skal ha flere misforståelser rundt dette da, så vil min eneste forklaring, til alle politimenn i Norge i fremtiden være, uansett hva de spør meg om; “Jeg er ikke homo!”

Stopper dere meg i trafikken og spør etter førerkort, vil jeg svare; “Jeg er ikke homo!!”

Arresterer dere meg for ytringsfrihet, vil forklaringen min være “Jeg er ikke homo!”

Og vær så snill å slutt å kødde med bikkja mi, han er ikke homo han heller … 😉

One thought on “Er alle politimenn ved Telemark Politkammer homoer?

Leave a Reply

