Finnes det ett menneske i Norge som kan forklare meg hvorfor jeg satt i fengsel?

Screen Shot 2016-04-17 at 22.08.53Jeg har sittet i fengsel, i 6 måneder, og til tross for at jeg har spurt alle jeg har truffet, både online og offline, om hvorfor, er det enda ingen som har kunnet gi meg et godt svar. Det nærmeste jeg har kommet var “fordi trusselen var skikket til å fremme frykt”. Dette er ikke et godt nok svar for meg, fordi det betyr at hvis du er omringet av paranoide schizofrene, så er du ergo per definisjon skyldig i alt! I tillegg var til og med dommeren enig om at jeg ikke hadde sagt at jeg skulle sprenge noen gjødselsbombe. Så “trussel” er et ganske vagt ord i denne sammenhengen. Forøvrig har jeg en T-skjorte som det står “sex bomb” på, betyr det at jeg har “truet” noen?

Hvis ett menneske kan forklare meg, med fullt navn, verifiserbart, hvorfor jeg satt i fengsel i 6 måneder, så skal dette menneske få det siste ordet på bloggen min. Blant 4 millioner Nordmenn, må det vel være *ett* menneske som kan forklare meg hvorfor jeg har sittet i fengsel …?

Jeg er faktisk så fundamentalistisk opptatt av ytringsfriheten konseptuelt, at jeg skal sågar la dette menneske få det absolutt siste ordet i bloggen min, og slik få muligheten til å forklare hele Norge hvorfor jeg fortjente å sitte i fengsel. Jeg skal heller ikke sensurere vedkommende.

Jeg har forsøkt å kontakte all media i Norge; NRK, TV2, Dagbladet, VG, Telemarksavisen, Varden, etc, etc. I tillegg har jeg forsøkt å kontakte “the usual suspects”, som bokstavelig talt setter kaffen i halsen, bare de hører navnet mitt, som for eksempel; Øyvind Bergh, Hans Petter Nenseth, osv. Men foreløpig er det ingen som har hatt lyst til å forklare meg, med en seriøs argumentasjon, som ikke inkluderer setninger som for eksempel “du er dum”, hvorfor jeg har sittet i fengsel …

Hvis du kan klare å finne bare *ett* menneske i Norge, som er villig til å forklare resten av oss, hvorfor jeg endte opp 6 måneder i fengsel, og fikk navnet, karrieren min, osv, ødelagt av Norsk presse, så skal jeg la dette menneske få det absolutt siste ordet, usensurert, i denne bloggen, før jeg til evig tid forsegler den …

Lykke til 🙂

PS!

Leave a Reply

