Folk som jeg har bedt om å stoppe kjeften på meg

Screen Shot 2016-04-17 at 19.01.28Jeg vil forsøke å finne noen som kan stoppe kjeften på meg. Frem til jeg har funnet det, vil jeg fortsette å herpe vilt og hemningsløst, ved bruk av mitt tastatur, til det ikke eksisterer noen former for djevelskap igjen i Norge …

Her er min forløpig “shortlist”

For å forstå kriteriene, les denne bloggen

PS!
Gidder noen å tipse Øyvind Bergh? Han har blokkert meg på Facebook … 🙂

Jeg tror jeg skal klare å @-reply Hans Petter Nenseth selv 😀

Leave a Reply

