Jeg skal detonere bomben min i hjertet av Norge/Porsgrunn

Screen Shot 2016-04-17 at 11.28.44Ovenstående overskrift har jeg sonet 6 måneder i fengsel for. Mitt lokale politikammer mente at det var “trussel om straffbar handling med mer enn 6 måneders strafferamme”. Og at ytringen var, sitat; “skikket til å fremme frykt”. Jeg er av den meningen at bare fordi store deler av Norges befolkning var paranoid rett etter 22. Juli, så er ikke det min feil.

I så måte, blir denne artikkelen min renvaskelsesartikkel, hvor jeg renvasker meg selv, uavhengig av hva gjenopptagelseskommisjonen for straffesaker måtte mene om temaet. Subsidiært; Åker jeg inn i buret igjen, siden jeg har 3 måneder med betinget straff hengende over meg.

Hvis du mener at overskriften min er ulovlig, så vil jeg oppfordre deg til å anmelde meg til politiet. Her er mitt lokale politikammer. Men bare slapp av, jeg skal melde meg selv, ved å poste lenke til denne artikkelen selv på alle de “juridiske plassene” jeg mener det måtte være på sin plass. Blant annet på facebook profilen til Anders Anundsen!

Som om det ikke var nok at jeg repeterer ytringen min, så har jeg til og med fjernet et av de mest essensielle ordene i min opprinnelige ytring. I så måte, er ovenstående overskrift i utgangspunktet, fra et juridisk synspunkt, 100 ganger *verre* enn min opprinnelige ytring.

Årsaken til at jeg repeterer ytringen jeg har sonet for, er for det første for min egen del, siden jeg vet at jeg hadde rett, og ikke gjorde noe ulovlig første gangen jeg ytret den. Slik blir det “selvterapi” for meg å repetere den. Slik får jeg mindre “nojan” for den store stygge ulven (staten) – For det andre, fordi ytringsfrihet er viktig, noe jeg argumenterer med her.

Så enten må gjenopptagelseskommisjonen for straffesaker frikjenne meg for min opprinnelige ytring, eller så må Anders Anundsen erkjenne at Norges lover er forandret siden jeg ble dømt, eller så må politiet arrestere meg og putte meg i fengsel.

Jeg har ikke lyst til å foregripe begivenehetene i forhold til hva de gjør, men dere må gjerne plassere innsatsen deres på hesten av deres eget valg …

Hvis du lurer på omstendighetene for hvorfor jeg måtte sone første gangen jeg ytret dette, kan du se denne youtube videoen, og se om du blir noe klokere. Jeg har sett den 100 ganger selv, og enda ikke forstått hva de dømte meg for. Men jeg er vel for dum for å forstå disse tingene jeg da … 😀

Leave a Reply

