Ønsker samtlige Norske Statsborgere virkelig at jeg skal fortsette å blogge …?

100Jeg tilbyr herved samtlige mennesker på jorden muligheten til å stoppe kjeften på meg. Kriteriene for å gjøre det, kan du lese om her. Så langt har jeg fått null respons. Jeg har sågar til og med tilbudt Skule Worpvik og tidligere Fiskeriminister Svein Ludvigsen å få “siste ordet”, uten suksess …

Bare slik at dere skal vite hva dere egentlig sier ja til, så har jeg lagt med statistikken for hvor mange lesere jeg har hatt i 2015. Antall visninger per dag har tatt seg litt opp i 2016 da, men under er da altså antall lesere og visninger i 2015 …

Screen Shot 2016-04-17 at 19.27.15

Hvis ingen virkelig ønsker å skrive forordet til “boka mi”, så vil jeg ta det som stilltiende samtykke til at det er greit at jeg skriver videre. Jeg har til og med sågar tilbudt Telemark Politikammer og tidligere Fiskeriminister Svein Ludvigsen om å skrive det “siste ordet”. Foreløpig har ingen meldt seg …

I 2015 hadde jeg nesten 40.000 lesere, med til sammens 73.361 visninger. 63 kommentarer (men 98% a kommentarene mine er på Facebook da, så dette tallet kan glatt ganges med *minst* 50 …)

Jeg er villig til å avslutte bloggen min, om noen bare klarer å finne frem pungsteinene sine, og skrive det “siste ordet”

Any callers …? 😀

Leave a Reply

