Skulka aktor alle Norsk timene …?

En ting er å forstå forkjellen på “fertilizing”, “fertilization” og “ammonium nitrate”. At den kanskje var en smule vag, kan en kanskje diskutere. Men, visste du, at jeg er Norgeshistorien første (og forhåpentligvis siste) person som er dømt for å ha kommet ut av skapet som homofil? Til tross for at jeg ikke er homo, og ei heller aldri har vært homo …?

Eller for å være en smule mer spesifikk; Jeg er dømt, og har sonet for, å ha sendt en venn av meg en SMS, hvor jeg oppfordra han til å lytte til NRK Østafjells, fordi de skulle sende et radiointervju med meg, hvor jeg forklarte “bomba” mi som at jeg var homo og skulle komme ut av skapet i en alder av 38 år. Yup, true story! (bortsett fra den biten hvor jeg påstod at jeg var homo da 😉 )

I SMS’en min skrev jeg, sitat; “Fordi jeg sprenger bomba mo, på NRK Østafjells i kveld”. Dette ble “tolket” av Aktor til, sitat; “Fordi jeg sprenger bomba mi. Nå sprenger jeg NRK Østafjells”

Jeg vet egentlig ikke selv om jeg skal le eller grine forøvrig, så jeg tåler det om du velger å le litt da … 😉

Screen Shot 2016-04-18 at 00.13.31Trykk på bildet over, og les gjerne det opprinnelige intervjuet. Vær så klar over at da dette slo ut i tiltale mot meg, var tiltalen at jeg skulle ha sagt, sitat; “Fordi jeg sprenger bomba mi. Nå sprenger jeg NRK Østafjells”.

Det som kanskje er enda mer komisk, er at NRK Østafjells ble faktisk evakuert den dagen, på grunn av sitt eget homsebombeintervju! Jepp! De tilkalte til og med sågar Oslo Politiet, for å gjøre homsebombesøk, for å leite etter (tydeligvis) homobomber, som hadde gjemt bomber i kjelleren, må en jo da konkludere med …?

Men hva vet vel jeg da … 😀

Jeg lurer på om dette er et særfenomen for bare NRK Østafjells, eller om alle regionskontorene deres er like “homobombefobe” …?

Leave a Reply

