Var dommeren sinnssjuk i gjerningsøyeblikket?

Screen Shot 2016-04-17 at 23.14.18Når man ser på saken min, og bevismaterialet, så er det umulig for alle sunne og friske mennesker å rekonstruere en ulovlig ytring. Da gjenstår følgende spørsmål; “Hva er jeg egentlig dømt for?”

Teorien min er at dommeren, aktor, og politi, var sinnssjuke i gjerningsøyeblikket, og at de hadde et innslag av “midlertidig paranoid schizofreni”. Det er nemlig ingen annen årsaksforklaring! For det første er jeg ikke dømt for det jeg sa, men det Norge trodde jeg hadde sagt. For det andre er jeg dømt fordi, sitat; “ytringen var skikket til å fremme frykt”. Med andre ord, så implisitt innrømmes det, at hvis jeg klarer å dytte deg inn i et rom med en flokk med paranoide schizofrene, så er du per definisjon skyldig i alt av tjafs de måtte være i stand til å fabrikkere om deg og din person.

Ergo gjenstår eneste logiske konklusjon; Dommeren var sinnssjuk i gjerningsøyeblikket!

Eller …?

Posted in jus

Leave a Reply

