Ble Tore Krudtaa korsfestet?

tore-krudtaaEdit; Se Tore sin kommentar angående advokater under …

Møt Tore Krudtaa. Tore er en vennlig sjel, et ømt menneske, og en personlig nær venn av meg. Jeg liker Tore, og ser på han som en engasjert samfunnsborger. Han har engasjert seg mye i miljøvern og samfunnspørsmål.

På fritida si, har Tore blitt tvunget til å bruke alle sine egne ressurser, for å forsvare seg mot meningsløse påstander i (u)-rettsvesenet, hvor det har blitt fremmet påstander om at Tore er, sitat; “antisemmitist”.

Tore har svidd flere formuer på advokater som ikke har gjort jobben sin, og brukt snart hele sin formue på å forsøke å renvaske seg, mot påstander som aldri har klart å bli bevist. Likevel er Tore Krudtaa *dømt*!

Les saken om Tore her, og vær så snill å svar meg på et spørsmål; Er dette det “rettsvesenet” vi ønsker oss i Norge?

Når du så har svart på dette spørsmålet, kan du se denne lille snutten, som jeg synes er relativt beskrivende om motparten til Tore, da den klart å tydelig viser hvor “brunskvettende” (bokstavelig talt) motparten til Tore faktisk er …

10 thoughts on “Ble Tore Krudtaa korsfestet?

  1. Hei, og takk for oppmerksomheten. Vil bare presisere noe i forhold til advokater.
    Det er kun advokaten som bisto meg i saken i Sandefjord tingrett, som har gjort en dårlig jobb (snakker ikke her om advokatene som ble betalt av motparten – da begge disse advokatene gjorde ting som var svært kritikkverdig).

    Her er to saker jeg har skrevet om saken… (det kommer mer):
    Øivind Bergh vs. Tore B. Krudtaa – Justismordet og rettsfarsen
    https://rettsfarsen.wordpress.com/2016/04/04/nettmobber-oivind-bergh-justismordet-og-rettsfarsen/

    Gir bioroboter i domstolene besparelser, økt effektivitet og flere justismord?
    https://rettsfarsen.wordpress.com/2016/04/04/bioroboter-i-domstolene-gir-besparelser-okt-effektivitet-og-flere-justismord/

    Ellers kan jeg føye til at det er svært spesielt at en statsansatt forsker i det offentlige rom kan spre om seg med så mange usannheter om en meningsmotstander. Han har bl.a. påstått at jeg skal være en antisemitt, en høyreekstrem og en som fremmer antisemittisme. Men som du skriver, det finnes ikke noe grunnlag for å fremme slike påstander om meg, eller det jeg har lenket til på Internet.

    Lurer forresten på hvor ordet antisemitist kommer fra. Heter det ikke antisemitt?

    Like

    1. Synes du er urettferdig nå. Jeg har brukt den samme advokaten og ønsket meg andre utfall. Uansett er krev nødt til å ta ansvar for at jeg lot meg provosere av motpart med dem vedkommende inngikk samarbeid med, og svarte i den grad at de klarte å få med dommer på at det var umulig å si hvem som hadde vært dem aktive part.

      Folk du selv har alliert deg med, løy glatt i retten. Så jeg synes du burde gå i deg selv, og se på det som står i dommene mot deg.

      Det spiller ingen rolle om du er uenig, for du har stiv bedt om domstolens mening. Ut fra det du har lagt ut, ser jeg ingen løgner og heller ikke noe annet som bygger opp under påstandene dine.

      Minner om at du og jeg ikke har hatt noe med hverandre å gjøre, men DU har allikevel kastet deg med i netthetsen av meg. Det sier ganske mye om deg at du klikker når jeg ber deg slutte med det.
      Du klikker nok over dette også.

      Like

      1. Jeg er prinsippielt motstander av sensur, så hos meg kan du få lov til å ytre deg … 😉
        Når det er sagt, har Tore min fulle støtte, og jeg vil tipse han om at noen har kommentert på posten hans …

        Liked by 1 person

      2. Ha ha for en kommentar av Kristin BB. Det klikker for meg sier hun. Vel, det gidder jeg ikke å kommentere ut over det at hennes rabiate påstander om at folk jeg “har alliert meg med, løy glatt i retten”.
        Det er typisk nett-troll å komme med slike tåpelige, feilaktige og udokumenterte påstander. Nett-trollene har nemlig en lei tendens i å skape seg stråmenn, som de så benytter for å diskreditere mennesker de ikke liker meningene til og/eller mennesker de har lagt for hat.

        Jeg har selvfølgelig aldri tenkt å gå i meg selv pga. det som står i dommen fra Sandefjord tingrett. Dommen er feil på samtlige punkter (ref. anklagene mot meg). Punktum. Hvor gal den er, er godt dokumentert her:
        Justismordet og rettsfarsen – Øivind Bergh vs. Tore B. Krudtaa
        https://rettsfarsen.wordpress.com/2016/04/04/nettmobber-oivind-bergh-justismordet-og-rettsfarsen/

        Når man snakker om usannheter i retten… Her er forresten direktelenke til hva forsker, mikrobiolog og nett-trollet Berghs 3 vitner sa i retten (bl.a. journalist og brunskvetter John Færseth og denne såkalte grønne politikeren og antirasisten Shoaib Sultan):
        https://rettsfarsen.wordpress.com/2016/04/04/nettmobber-oivind-bergh-justismordet-og-rettsfarsen/#berghs-vitner-og-deres-usannheter

        Nå må gjerne KBB fortsette å kverulere så mye hun ønsker her i kommentarfeltene. Det er vel neppe andre enn hun selv og andre nett-troll, som tar det hun skriver for å være seriøst uansett.

        Like

      3. Jeg ønsker forsåvidt å minne om at da brunskvettern ble kalt for det han faktisk var, så klikka det så mye for han, at han helte kaffe over Oddekalv. Jeg synes kanskje det er en grei ting å huske på her da … 😉

        Liked by 1 person

  2. Til å ikke være noe å ta seriøst, må jeg si dere to tar meg veldig seriøst.
    Skjønner at alle som er uenige med dere to stemples som nettroll, men hva er et nettroll etter deres oppfatning?
    De som er uenige med meg, kaller jeg opponenter. Derfor spør jeg. Ha en fin dag, og la oss forsøke å føre en verdig debatt. For det er vel debatt dere ønsker? Dere skriver ikke bare for ekkokammeret?
    (Lurer fortsatt på om Krudtaa ser noen grunn til å gå i seg selv på ett eneste punkt. Derfor mitt om at jeg er uenig i dom og skuffet, men at jeg selv må ta en del av ansvaret for at det var mulig å gi en slik dom.) 🙂

    Like

Leave a Reply

