Er Siw 33% god mamma?

Screen Shot 2016-04-18 at 12.44.08Siw har akkurat startet bloggen sin. Det var jeg som klarte å overtale henne. Jeg ønsker derfor å hjelpe henne. Den beste måten jeg føler jeg kan hjelpe henne på, er ved å spørre styresmaktene våre kjipe spørsmål. Det kanskje merkeligste spørsmålet i saken til Siw, er følgende; “Hvordan kan barnevernet fjerne 2 av 3 unger, for så å la Siw beholde nummer 3?”

Opererer barnefjernet med “prosentvis mamma” …?

Hvis du synes det er noe som skurre her, så vil jeg at du hjelper meg, ved å poste denne artikkelen til samtlige politikere, etater, osv, du kan komme over. For en institusjon som fjerner 2 av 3 unger, fordi mor er, sitat; “ikke skikket til å ha omsorgen for sine barn”, rent matematisk *må* ha gjort enten 1 feil, eller 2 feil …!!

Gratulere med blogg Siw. Jeg ønsker deg lykke til, og håper at du får tilbake barna dine ❤ 🙂

Leave a Reply

