Har Norge rett til å stjele dine barn?

Møt Siw, jeg kjenner egentlig nesten ikke Siw i det hele tatt. Vi har bare utvekslet et par eposter med hverandre. Men det er et Tyrkisk ordtak som heter seg “at den som selv snubler, lager lite lyd”. Jeg mener at det faktumet at Siw i så fall velger å snakke offentlig om saken sin, er et uttrykk for at hun har blitt “felt”.

Siw har mistet to av sine 3 barn til barnefjernet. Noe som forøvrig får en til å lure på følgende; “Er hun en god mor til sin siste, men ikke de to andre?” – Jeg regner med du ser det absurde i spørsmålsformuleringen …

Siw har valgt å skrive om det hun har opplevd. Du kan selv lese historien hennes her. Jeg synes det er modig gjort av Siw å sloss for sine barn. Det er hva alle gode mødre burde gjort, spør du meg!

Barnefjerne er et unikt Norsk konsept, og opplever i disse dager så mye pepper internasjonalt, at det grenser til det absurde. La meg spørre deg om et spørsmål; “Hvilke rett har to nyutdannete barnefjernspedagoger i begynnelsen av 20 årene til å stjele dine barn?”

Les Siw sin historie her!

One thought on “Har Norge rett til å stjele dine barn?

Leave a Reply

