Er jeg forvirra her også forøvrig …?

Heisann Varden ved deres leder Lars Kise. Dere som er så flinke til å evaluere hvorvidt folk er “forvirret” eller ikke, svare meg på et spørsmål; Er jeg “forvirret” her også …?

  1. UFO i Porsgrunn
  2. Her nekter hun politi og Mattilsynet adgang
  3. Her synger de gospel utenfor politihuset
  4. Her kastes Ingunn ut av sitt eget hjem
  5. Aktivister stanset av store politistyrker

Eller gjaldt dette *bare* homseintervjuet mitt …?

Hva med her da …?

Og får ikke å glemme denne klassikeren da, var jeg “forvirret” her også …?

2 thoughts on “Er jeg forvirra her også forøvrig …?

Leave a Reply

