Jeg lar Norsk Presse få siste ordet

overtrampSiden ingen åpenbart ønsker å skrive forordet til “boka mi”, skal jeg la Norsk Presse få siste ordet. Her er litt av det NRK har skrevet om meg

  1. Mann (38) pågrepet for bombetrusler i Porsgrunn
  2. Bombetrussel var en kjærlighetserklæring
  3. Vi har bedt om hjelp lenge
  4. Dømt til ni måneders fengsel for trusler
  5. Tatt for bombetrusler
  6. 38-åringen ble varetektsfengslet i to uker
  7. Forlenger ikke vartekt
  8. 38-åring kan avhøres
  9. Jeg erklærer krig for freden, og vil gjøre det innen kort tid
  10. Lege: – Han kan avhøres og sitte i varetekt
  11. Mener han ble misforstått

Her er litt av det VG har skrevet om meg

  1. Varetektsfengslet etter trusselvideo på YouTube

Her er litt av det TelemarksAvisa har skrevet om meg

  1. Truer Porsgrunn med «Breivik-bombe»
  2. Bombevideo var homoerklæring
  3. Avhørt etter trusler på Youtube
  4. Fengsles for bombe-trusler
  5. Har psykiske problemer
  6. Truet Obama – utvist fra USA
  7. Dømt for terrortrussel
  8. Dette er en stor misforståelse
  9. Erklærte krig mot USA

Her er litt av det Varden har skrevet om meg

  1. Truer med å bombe Porsgrunn
  2. Avviser at han ville bombe NRK
  3. Truet med å bruke teaterfestivalen til å ødelegge USA
  4. Mann dømt til fengsel etter å ha truet Stoltenberg
  5. Avviser at han har truet politiet
  6. Skulle «kappe av ballene» til statsministeren
  7. You Tube-trusler skremte ikke PiT
  8. Truet politimann på e-post
  9. Ba om fire uker i varetekt
  10. Truer med å bruke teaterfestivalen til å ødelegge USA
  11. Overtramp av NRK Telemark

Ovenstående er bare et lite knippe utvalg. Da jeg slapp ut av varetekt, kom unger i 12 års alderen bort til meg og sa “boom”. Hvordan tror du du ville følt det hvis du hadde våknet opp til noe sånt?

Nok en gang, ønsker jeg å minne folk på, at videoen de refererer til er denne. Noe som du kan se åpenbart med egne øyne, siden skjermdumpen de bruker som bilde, hver gang de refererer til videoen, er hentet herfra …

Forøvrig, hvordan i svarte faen kan Varden påstå at NRK gjorde et brudd på “Vær varsom plakaten” da de tok opp “homointervjuet” mitt? Har de plutselig blitt sakkyndige også nå eller? Skal vi da putte Robert DeNiro inn på lukka, fordi han gjør noe “sprell” på TV …?

Faktum er, at jeg burde saksøke Varden for å legge frem slike påstander!!

Jeg stenger bloggen min nå, skal bare rydde opp i passord og sånt no først …

Leave a Reply

