Innholdsfortegnelse, hvorfor satt jeg i fengsel?

Siden åpenbart ingen tør å forsøke å besvare det spørsmålet, skal jeg forsøke å besvare det så godt jeg kan selv. Men å bare “gi” deg svaret, er meningsløst. For det første vil du ikke forstå det, hvis jeg forteller deg det. Du vil sannsynligvis heller ikke være enig med meg. Jeg mener at for å finne dette svaret, er du nødt til å lese alle artiklene mine.

Om du gidder det eller ikke, er opp til deg. Men under finner du store deler av min livshistorie. Eller de delene av den, som jeg har hatt et sterkt behov for å kommunisere til deg da.

Tidlige poster, som du kan se av disse, var jeg for å si det mildt “relativt forbannet”. Noe som må sees i sammenheng med hva jeg hadde opplevd. Noen av disse artiklene er “sterk kost”, men jeg mener likevel at de fortjener å stå.

Her i disse artiklene, begynner hatet mitt til verden å slippe litt, og man kan se en “mykere tone” i noen av artiklene.

I disse artiklene, kan en skimte at jeg har fått liret av meg det verste hatet, som jeg mener var fortjent og velplassert ovenfor mine “ofre” i mine tidligere poster.

Epilog; Hva du mener om meg, bryr jeg meg egentlig ikke noe særlig om. For noen vil jeg være Satan, for andre vil jeg være Jesus. Faktum er at jeg er ingen av delene. Jeg er til syvende og sist, bare en liten gutt, som det “rant over for”.

Da det “rant over for meg”, begynte jeg en prosess som jeg kaller for å “drite med kjeften”. Om du mener at dette var en allright prosess og ting å gjøre eller ikke, får være opp til deg å bestemme. Det svaret kan jeg aldri gi deg. Men som en avslutning ønsker jeg å formidle litt av mine motiver. Under er en video som jeg sendte etterforskeren min før jeg startet “shitstormen” min. Om du forstår hva jeg mener, og hvorfor jeg sier det jeg sier, er opp til deg. Men det kan være liten tvil om at jeg “holdt løftene mine”!

Jeg vil nå forandre pasordet på wordpress kontoen min, til noe jeg selv ikke vet, og ergo gjøre det umulig for meg å logge inn og gjøre forandringer …

Som en avslutningskommentar ønsker jeg å informere om at så langt, er det ikke ett eneske menneske som har klart å stoppe kjeften på meg. Mange har prøvd, men til syvende og sist, var *jeg* det eneste mennesket på jord som klarte å stoppe kjeften på meg. Da jeg kjørte nervesammenbrudd på Skule Worpvik som “Truth hunter”, hadde jeg ingen datamaskin og ingen mobiltelefon, fordi alle mine 4 datamaskiner og 6 mobiltelefoner var da beslaglagt av Telemark Politikammer. Jeg hadde ingen plass å bo, og knapt nok klær på kroppen. Jeg hadde ingen venner, og det var ikke *ett* menneske i Norge som trodde på meg! Likevel klarte jeg å kjøre nervesammenbrudd på mitt lokale politikammer, utelukkende ved bruk av bibliotek-kortet mitt! Da hadde jeg 25.500 lesere på *en dag*! Og Norsk Presse gitt rett i baret!

Sesnsur funker *alltid* mot sin hensikt! Om du tror meg eller ikke, er irrelevant. Jeg har rett og du tar feil. Punktum!

Snipp, snapp, snute, så var eventyret ute!

Leave a Reply

