Hvilken samfunnsnyttig effekt vil en fremprovosert kognitiv revisjon hos ABB ha?

abb-graaterEn kognitiv revisjon er det medisinske navnet på at universet revner, hjernen slites i filler, og hele ens eksistensgrunnlag opphører å eksistere. Det er den dypeste formen for nervesammenbrudd ett menneske kan ha, siden hele ens eget eksistensielle grunnlag opphører å eksistere. Og alt en trodde en visste, fordamper som dugg for solen. Det føles som om man dør tusen ganger hvert eneste sekund, og etterskjelvene varer i flere år.

Man gråter nesten non-stop, og blir fylt med en dyp anger, og kjærlighet for alt og alle. Man ser seg selv slik man virkelig er, og klarer rett og slett ikke å opprettholde sin videre eksistens.

Hvordan vet jeg dette?

Fordi jeg har opplevd det!

I 2011, månedskiftet August/September hadde jeg noe som hjerneforskere kaller for “Temporal Lobe Epilepsi”. Det kalles ofte for “Gud syndromet”, og er en meget sær og sjelden form for epilepsi. “Etterskjelvene” varte i årevis, og jeg var konstant revet mellom Himmel og Helvete. For de som har spist psykedelika, kan en se for seg en “total badtripp”, 100 ganger sterkere enn det man er kjemisk i stand til å oppleve, uansett hvilke psykedelika man velger å dytte i seg. Jeg har badtrippa seriøst en gang. Da så jeg Satan. Han fortalte meg at jeg var Antikrist. Dette var “bringebærsyltetøy” sammenlignet med de opplevelsene jeg hadde da jeg opplevde mitt TLE.

Hvis vi hadde klart å “påføre” Anders Behring Breivik en kognitiv revisjon, så ville dette tvunget han til å se seg selv, og sine egne handlinger, fra et objektivt ståsted. Da vil han tvinges til å revidere samtlige av sine egne standpunkter, noe som vil resultere i et dypt nervesammenbrudd og en dyp anger.

Hvis vi hadde klart å påføre ABB en kognitiv revisjon, så ville han brukt resten av sitt eget liv, for å forhindre at andre mennesker gjør den samme tabben som han selv gjorde. Dette vil ha en ufattelig positiv effekt, på hele samfunnet vårt, og til og med hatt muligheten til å fullstendig eliminert alle lignende handlinger i fremtiden.

Leave a Reply

