Hva er konsekvensene av hat ytringer?

Jeg har argumentert med at 22. Juli bare var et symptom på et bakenforliggende problem, og at hatefulle ytringer var selve sykdommen. Hvis jeg har rett, hvilke konsekvenser har hatefulle ytringer på Facebook da?

Viktigere enn som så dog, er spørsmålet; “Hva er en hat ytring”? Årsaken til at jeg spør, er fordi jeg har selv blitt tillagt å fremme hat ytringer. Paradokset er, at denne karakteristikken kom, etter at jeg bestemt selv mener, at alt hatet mitt forsvant! Hva synes du? Fremmer jeg hat ytringer? Fremmer jeg konspirasjonsteorier? Skriver jeg løgner?

hat-ytring

 

Leave a Reply

