Angående min “fruktbarhetsøkende bombe”

20160417_111432Siden det er noen som enda ikke helt har forstått hva jeg mente med dette, så skal jeg forsøke å forklare det så godt som jeg kan.

Da jeg slapp ut av fengselet i Januar 2014, var jeg væpna til tennene med kompromitterende historier. Jeg hadde brukt fengselsoppholdet mitt godt, og klart å samle mer mannskit på våre blåkledde, enn de kunne fantasert om i sine villeste drømmer. Alt ifra bordellhistorier om Fiskeriministere til lausungene til tidligere statsministere. Og da jeg kjørte min egen lille Justice Belieber på min lokale Narkosjef, så visste jeg at jeg allerede hadde vunnet. Når så Andrew Westwood kom tuslende til meg, med sitt overvåkningsmateriale, var dette basically den siste spikeren i kista til de som hadde forsøkt å korsfeste meg.

Jeg ble umiddelbart en slags moderne Che Guevara, og jeg kunne plukke damer fra øverste hylle. Damene falt som fluer for meg. Noe som kanskje ikke er så rart, siden jeg tross alt hadde begravd et politikammer og et par regjeringer i deres egen mannskit 😀

Nå er det jo slik at en Gentleman aldri forteller om sine erobringer da, men for å gå så nært Sannheten som en kan; Jupp, ovenstående T-Skjorte er min, og jeg bærer den med stolthet!! Og tro meg, det er ingen damer som har vært i samme rom som meg, i mer enn 10 minutter, som tror jeg er homo!! 😀

Leave a Reply

