Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg ble arrestert, Inshallah

snipp-snapp-snuteJeg har nå snart fortalt alle de mest signifikante historiene jeg har opplevd, og blitt fortalt av andre, bortsett fra den aller mest interessante; Hvorfor jeg ble arrestert og trakassert av Telemark Politikammer i 19 måneder.

Denne historien skal jeg fortelle deg, men ikke før den 23. Desember, 2018. Hvis du lurer på hvordan jeg har tenkt å gjøre dette, så kan du lese denne bloggen. Basically, så funker det slik at jeg skriver historien ned nå, og setter publiseringen til den 23. Desember 2018. Hvorfor jeg velger å gjøre ting slik, vil du forstå når du leser den. Dette betyr at selv om jeg skulle dø, så vil historien likevel bli fortalt post mortem, på denne datoen.

Den enkleste og smarteste måten du kan sikre deg at du får lest denne historien, er ved å registrere en wordpress konto, og assosiere din epost addresse opp imot denne kontoen. Da har du i tillegg den bonusen, at du selv har en blogg, og ergo også din egen livsforsikring mot urett.

Jeg har hatt, ca. 500.000 lesere på mine blogger over de siste årene. Mange av disse leserne, vil jeg tro vil være interessert i å få vite hvorfor ting ble som de ble. Vel, jeg har tenkt å fortelle deg dette, Inshallah, men ikke i dag. Hvis du vil vite begynnelsen på boka mi, og hvorfor jeg opplevde det jeg opplevde, så må du nok registrere deg din egen WordPress konto. Sorry 😉

Men tro meg, det er verdt det 😀

Leave a Reply

