Er Aktor Per Steinar Bungum korrupt?

per-steinar-bungum
Per Steinar Bungum til venstre i bildet

Per Steinar Bungum var Aktor under rettssaken imot meg. For det første “glemte” han å stevne mine eneste to vitner, til tross for at advokaten min hadde bedt han om det. For det andre så hadde de “mistet” flere bevis. Blant annet et av de mest essensielle bevisene jeg hadde var “forlagt”. Som om det ikke var nok, leverte jeg skriftlige bevis til min egen rettssak, ca. en uke før saken ble behandlet. Dette ble jeg nektet å forelegge dommerne. Gudene må vite hva slags argument de brukte da …

På toppen av dette, er Aktor Per Steinar Bungum beviselig en løgner. Blant annet uttalte han seg til media da jeg var under etterforskning, hvor han påstod at jeg hadde, sitat; “truet med å sprenge med en Breivik bombe”. Dette var noe som jeg i etterkant har bevist var en løgn.

Jeg har aldri møtt Per Steinar før han ble Aktor mot meg i saken min. Jeg (tror ikke) at jeg har fornærmet han på noen som helst slags måte. Derfor er det vanskelig å forstå motivene hans, uten å spørre seg selv spørsmålet; “Var han betalt for å begrave meg?”

Hvis svaret på ovenstående spørsmål er ja, så har Per Steinar Bungum gjort seg skyldig i grov tjenesteforsømmelse, grov korrupsjon, utnyttelse av offentlig embede, osv, osv, osv. Noe som tilsammens burde enkelt kvalifisere for flere års fengsel for Bungum

For å toppe saken, så sa Bungum muntlig til meg over telefon i fjor senvinter da jeg konfronterte han med at jeg var uskyldig dømt; “Uskyldig og uskyldig Hr. Hansen. Urettmessig dømt kan jeg være enig med deg i, men hvorvidt du var skyldig eller ikke var irellevant. Det som er relevant, er hvorvidt det Norske Folket TRODDE at du var skyldig”

Så med andre ord, tatt i betraktning hans egne løgner til media, så innrømmer han direkte til meg at han fikk meg fengslet fordi det på en eller annen mystisk måte var hans ønske. Det eneste spørsmålet som da gjenstår er; “Hvorfor ville han ha meg bort fra gata? Var han betalt?”

EDIT; Takket være en habil kommentator fra Facebook, har jeg fått referanser til hvilke spesifikke lover som Per Steinar Bungum faktisk har brutt, derfor legger jeg ved en liste nedenfor;

  • Straffeloven paragraf 120, falsk dokumentføring. Strafferamme 3 år.
  • Straffelovens paragraf 168, falsk anklage. Strafferamme 8 år.

Følg gjerne opp med kommentarer på Facebook med forslag til andre paragrafer Per Steinar Bungum har brutt, hvis du har noe tyngde i forhold til lovdata.

Leave a comment